  • 1. Data: 2011-06-10 12:58:17
    Temat: Mocowanie plastikowe pod radiatorem procesora i gdzie to kupić [Wawa]?
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W płycie głównej Gigabyte GA-M61PME-S2
    (rysunek: http://www.gigabyte.eu/fileupload/product/2/2755/887
    .jpg )
    ułamał się podczas pracy komputera, plastikowy zaczep podstawki
    wentylatora procesora (czarny zatrzask z lewej strony).
    Próbuję zlokalizować, gdzie można taki element (całe czarne gniazdo)
    kupić w Warszawie, ale... nie wiem jak to nazwać i po czym szukać?

    1. jak to się nazywa (jak wpisać hasło w google, żeby móc coś znaleźć)?
    2. może znacie jakieś miejsca w Wawie, gdzie można taką część dokupić?
    Na WGE (Warszawska Giełda Elektroniczna) dostanę? Na giełdę na Batorego
    nie dam rady w weekend podjechać :(

    PS: uderzyłbym do serwisu Gigabyte, ale ten niestety jest we Wrocławiu :(

    Jacek

  • 2. Data: 2011-06-10 13:12:53
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-06-10, o godz. 12:58:17
    Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał(a):

> [...]
    > część dokupić? Na WGE (Warszawska Giełda Elektroniczna) dostanę? Na
    > giełdę na Batorego nie dam rady w weekend podjechać :(

    Szukaj raczej całej płyty - tyle że uszkodzonej. No i na Batorego
    najszybciej bo co weekend jest paru złomiarzy i jest szansa coś
    znaleźć. Alternatywa to przeszperanie Alledrogo też pod katem
    uszkodzonej płyty z takim uchwytem - niekoniecznie tego samego typu.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2011-06-10 13:32:54
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
    wiadomości news:slrniv4579.k15.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...
> [...]
    > Próbuję zlokalizować, gdzie można taki element (całe czarne gniazdo)
    > kupić w Warszawie, ale... nie wiem jak to nazwać i po czym szukać?

    Mam uszkodzoną płyte z takim właśnie gniazdem, ale nie mieszkam w warszawie.
    Jakbyś nie znalazł to pisz na priv, może coś się uda wymyślić :)

  • 4. Data: 2011-06-10 14:54:16
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

> [...]
    > Próbuję zlokalizować, gdzie można taki element (całe czarne gniazdo)
    > kupić w Warszawie, ale... nie wiem jak to nazwać i po czym szukać?

    możesz definitywnie rozwiązać ten problem kupując np. Mugen II jedyna wada
    to cena niestety. A tak najlepiej szukaj zepsutych płyt z am2.
    W jednym przypadku udało mi się taki problem rozwiązać na szybko plastikową
    opaską zaciskową do kabli.
    np. taka
    http://allegro.pl/opaski-zaciskowe-kablowe-200mm-x2-
    5mm-inne-wymiary-i1633995973.html
    Ważne aby był dość mocny i zębatka trzymała. Koszt to jakieś 3-5 zł w
    sklepie elektrycznym. Najwygodniej jak ma około 20cm długości.

  • 5. Data: 2011-06-10 14:59:20
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> wrote in message
> [...]
    > kupić w Warszawie, ale... nie wiem jak to nazwać i po czym szukać?
    >
    > 1. jak to się nazywa (jak wpisać hasło w google, żeby móc coś znaleźć)?

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=kos
    zyk+am2