  • Data: 2009-06-22 20:11:49
    Temat: Re: jaki kalibrator?
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek Lipski wrote:

    > A to nie mozna dobrze dachu odciąć?

    nie - bo jak napisano - dach i słupki są elementem konstrukcyjnym...
    dlatego też zawsze przy kupnie samochodu sprawdza się czy jest szpachla na
    słupkach ...

    jak nie ma wzmocnień w kabriolecie to samochód na zakręcie może tak mocno
    się zgiąć, że pęknie Ci przednia szyba....

    > Dla mnie najwazniejsza jest zasada, by to co otrzymuję na papierze
    > było dla mnie do zaakceoptowania i mi się podobało.

    dlatego:
    1. Kupujesz to:
    http://www.cyfrowaciemnia.pl/index.php/product/show/
    id/621

    wsadzasz sobie tego tyle do pomieszczenia gdzie obrabiasz by osiągnąć 80
    cd/m2
    (zmierzysz sobie z pomocą ptk 2)

    2. kupujesz Eye-Ona - umieszczasz profil w systemie i obrabiasz zdjęcia...
    (przy okazji mierzysz ile masz światła w pokoju)

    3. jak maszyna ma profil - to bierzesz go i ewentualnie robisz sobie w PSie
    proofing żeby zobaczyć ile zdjęcia maszyna jest w stanie pokazać

    4. nie konwertujesz, nie przydzielasz profilu - zapisujesz tak jak do tej
    pory...wysyłasz do labu i czekasz na odbitki

    5. potem żeby obejrzeć je na zasadzie czy zgadza się kolorystyka, kupujesz
    to:
    http://www.cyfrowaciemnia.pl/index.php/product/show/
    id/620

    oglądasz zdjęcie - zamykasz oczy, przekierowujesz oczy na monitor, otwierasz
    oczy - stwierdzasz - identyko

    wszelkie odstępstwa (na gorsze) spowodują, że nie otrzymasz tego samego* ...

    * trzeba mieć monitor który jest w stanie coś pokazać...

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk