  • 1. Data: 2013-06-08 18:12:06
    Temat: jaki darmowy soft do obrazu dysku i bez bootowania?
    Od: jg <f...@f...pl>

    witam,

    goraca prosba... czy moglibyscie polecic darmowy program (na uzytek
    domowy/prywatny) do zrobienia obrazu dysku na udzial sieciowy (po sambie) i
    bez bootowania (nie mam mozliwosci startu z usb, ani z plyty)?

    dzieki.

    --
    jg

  • 2. Data: 2013-06-08 18:53:09
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-08 18:12, jg pisze:
> [...]
    > domowy/prywatny) do zrobienia obrazu dysku na udzial sieciowy (po sambie) i
    > bez bootowania (nie mam mozliwosci startu z usb, ani z plyty)?
    a jesteś pewien, że tu chciałeś zadać to pytanie? ;)

  • 3. Data: 2013-06-08 19:14:51
    Od: "Leon Mazurek (inny)" <m...@g...bez-spamu.com>

> [...]
    > domowy/prywatny) do zrobienia obrazu dysku na udzial sieciowy (po sambie) i
    > bez bootowania (nie mam mozliwosci startu z usb, ani z plyty)?

    http://www.drivesnapshot.de/en/index.htm
    NTG

    Leo

  • 4. Data: 2013-06-08 22:46:21
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 08 Jun 2013 19:14:51 +0200, Leon Mazurek (inny) napisał(a):

    > http://www.drivesnapshot.de/en/index.htm
    > NTG
    >
    > Leo

    dzieki 100krotne. przydal sie. bekapowac mozna za darmo przez ilestam dni.
    a nie orientujesz sie czy restorowac mozna bez ograniczen czasowych?

    --
    jg

  • 5. Data: 2013-06-08 23:00:56
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-08 22:46, jg pisze:
    > dzieki 100krotne. przydal sie. bekapowac mozna za darmo przez ilestam dni.
    > a nie orientujesz sie czy restorowac mozna bez ograniczen czasowych?

    Perełka. ^_~

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2013-06-08 23:31:04
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "jg" napisał:

    > dzieki 100krotne. przydal sie. bekapowac mozna za darmo przez ilestam dni.
    > a nie orientujesz sie czy restorowac mozna bez ograniczen czasowych?

    A jak chcesz (za przeproszeniem) "restorować", skoro nie masz możliwości
    bootowania maszyny? Bo - jak rozumiem - chodzi o obraz partycji rozruchowej,
    systemowej, diagnostycznej bądź "recovery", robienie obrazu innych partycji
    ma IMHO mizerny sens.

    JoteR

  • 7. Data: 2013-06-09 11:38:00
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 8 Jun 2013 23:31:04 +0200, JoteR napisał(a):

    > A jak chcesz (za przeproszeniem) "restorować", skoro nie masz możliwości
    > bootowania maszyny?

    albo zaopatrze sie w czytnik plytek, albo bede kombinowal z floppami, bo
    byc moze stacja dzialajaca jest, tego nie sprawdzalem.

    --
    jg

  • 8. Data: 2013-06-09 11:54:29
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "jg" napisał:

    > albo zaopatrze sie w czytnik plytek, albo bede kombinowal z floppami, bo
    > byc moze stacja dzialajaca jest, tego nie sprawdzalem.

    Jeśli masz dysk Seagate i będziesz w przyszłości trzymał się tego jedynie
    słusznego wyboru, to do użytku domowego możesz używać darmowego Seagate
    DiscWizard
    http://knowledge.seagate.com/articles/en_US/FAQ/2022
    11en
    Jest to darmowe oprogramowanie obsługujące tylko dyski Seagate/Maxtor,
    oparte na płatnym Acronis TrueImage. Ja używam właśnie tego do robienia
    obrazów na udział sieciowy i - w razie draki - odtwarzania ich stamtąd, no
    ale wiadomo, że ja kupuję tylko Seagate i to głównie w Komputroniku, więc
    nie jest to miarodajne. Jakby co, istnieje też darmowa wersja obsługująca
    tylko dyski WD.

    JoteR

  • 9. Data: 2013-06-09 12:42:57
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 9 Jun 2013 11:54:29 +0200, JoteR napisał(a):

    > Jest to darmowe oprogramowanie obsługujące tylko dyski Seagate/Maxtor,

    dzieki za info, ale w moim przypadku chodzi o 11-letniego laptopa toshiby
    (S1410-303)... w zasadzie bezawaryjny, tylko czytnik plyt wysiadl kilka lat
    temu.

    --
    jg

  • 10. Data: 2013-06-16 03:00:27
    Od: "Zb. Drwiega" <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <51b450f8$0$1450$65785112@news.neostrada.pl> JoteR napisal(a):

> [...]
    > nie jest to miarodajne. Jakby co, istnieje też darmowa wersja obsługująca

    Zainteresowała mnie twoja odpowiedz. Zeby nie powiedzieć- zafascynowała.
    Zachwalasz dyski Seagate, i komputronik.

    Ja mam zupełnie inne doswiadczenie z dyskami Seagate,
    w komputroniku zakupione.
    Zastanawia mnie, jak to mozliwe?
    Nie wymieniam dysków tonami,to prawda,ale zdarzyło sie,ze:
    1.zakupiłem Barrakude 500GB. Uruchomiłem go po dwu-trzech miesiacach.
    Stukał głowicami, pozgrzytywał, nie rozpoznawał plików, nie pokazywał sie.
    Pełen obaw o mozliwa "wojne" w komputroniku,zgłosiłem sie po roku
    (praktycznie dysk nadal lezał) do rozwiązania reklamacyjnego.
    Spodziewłem sie zarzutów typu; "upadł, stukniety,uderzony,
    przegrzany itp itd.
    Dysk o dziwo wymieniono na nowy, bez awantur,których się spodziewałem.
    Po przyjsciu do domu,natychmiast go podłaczyłem.
    2.I objawy IDENTYCZNE! Stuki, zgrzyty, piski, folderów nie zapisuje,
    nie widzi go system. A przecież to DRUGI już dysk, który jeszcze nie
    zdążył byc dobrze rozpakowany, i już felernie nawalał!
    poniosłem go nastepnego dnia do komputronika. Wymienili ,po raz drugi.
    I tez bez zbednych dyskusji. Dowiedziałem sie,
    że serwis u nich tak podobno działa.Ze nawet nie sprawdzaja takich dysków,
    co wracaja w ramach reklamacji.Do kosza,i wydaja nowy.
    Dysk (wg. kolejnosci -trzeci -działa.
    Ale ani nie mam zaufania do Seagate'a, ani do Komputronika.
    I oczywiscie,ani: "przepraszamy,prosimy o wyrozumiałość, prosimy przyjąc
    jakiego fajnegho gratisa, w ramach przeprosin" ani: "pocałuj nas w dupe".

    Bez słowa, jakby to była norma,ze jako klient chodze do nich z towarem jak jaka
    dupa ze wsi.

    Dla mnie zenada.
    przekonaj mnie, ze w swej ocenie jestem niesprawiedliwy.
    Moze być na priv, by grupy nie zasmiecać.

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga, gg1100100111000000111010