  • 1. Data: 2009-09-14 15:24:18
    Temat: jaki aparat do robienia plastycznych zdjęć.
    Od: "agata" <a...@o...pl>

    witam, mam pytanie jak w temacie.
    chodzi mi przede wszystkim o to, żeby aparat robił plastyczne zdjęcia !

  • 2. Data: 2009-09-14 15:31:26
    Temat: Re: jaki aparat do robienia plastycznych zdjęć.
    Od: John Smith <u...@e...net>

    agata napisał(a):
    > witam, mam pytanie jak w temacie.
    > chodzi mi przede wszystkim o to, żeby aparat robił plastyczne zdjęcia !

    A jak definiujesz "plastyczność" zdjęć?

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2009-09-14 15:35:41
    Od: "agata" <a...@o...pl>

    > A jak definiujesz "plastyczność" zdjęć?

    jak to jak ???????
    aparat ma robić plastyczne zdjęcia, ładne i w ogóle takie same z siebie
    natchnione.
    przecież to oczywiste.
    w wielu opisach na forach na temat sprzętu ludzie piszą, że ich aparaty
    robia plastyczne zdjęcia,
    a ja chcę mieć taki co robi je najlepiej plastycznie.

  • 4. Data: 2009-09-14 15:36:56
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    agata wrote:
    > witam, mam pytanie jak w temacie.
    > chodzi mi przede wszystkim o to, żeby aparat robił plastyczne zdjęcia !

    Olympus E1.

  • 5. Data: 2009-09-14 15:37:43
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "agata" <a...@o...pl> napisał
    > witam, mam pytanie jak w temacie.
    > chodzi mi przede wszystkim o to, żeby aparat robił plastyczne zdjęcia !

    Może aparat Rentgena ?

    adam

  • 6. Data: 2009-09-14 15:42:20
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    [...]
    > Może aparat Rentgena ?
    [...]

    No co Ty, rentgenografia jest taka jakaś... kostyczna ;-) Łomonografia to je
    ono!

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 7. Data: 2009-09-14 15:44:47
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "agata" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > robia plastyczne zdjęcia,
    > a ja chcę mieć taki co robi je najlepiej plastycznie.

    Aparat Druh. Widziałem zdjęcia robione całkiem niedawno - były bardzo
    natchnione.

    --
    Lol

  • 8. Data: 2009-09-14 15:44:51
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    agata pisze:

    > jak to jak ???????
    > aparat ma robić plastyczne zdjęcia, ładne i w ogóle takie same z siebie
    > natchnione.
    > przecież to oczywiste.

    Skąd taka pewność że to zależne od aparatu? Choć może faktycznie nie
    umiesz robić przesiewu i fora są wytyczną dla Ciebie.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 9. Data: 2009-09-14 15:46:40
    Od: "085" <z...@g...pl>

    > jak to jak ???????
    > aparat ma robić plastyczne zdjęcia, ładne i w ogóle takie same z siebie
    > natchnione.

    jestes trollem, nie istniejesz

    jak istniejesz, pokaz cycki

    zul

  • 10. Data: 2009-09-14 15:50:05
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Tandetna prowokacja. Nikt nie może być tak głupi, żeby zadawać takie
    pytania. A może jednak ;)
    Zmierz sobie talent specjalnym miernikiem do kupienia w każdej aptece. Jeśli
    go masz to zrobisz każdym aparatem. Jeśli nie zacznij coś kolekcjonować,
    wszystko jedno co...