  • Data: 2014-02-19 23:02:15
    Temat: Re: jaki akumulator - do dużych przebiegów ???
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-19 21:11, k...@g...com pisze:

    > Najlepszy stosunek ceny do jakości jest w akumulatorach gombao z marketu.

    Natomiast na przeciwnym krańcu (dobre, niezawodne, odporne) - to coś z
    żółtej Optimy.

    Były jeszcze zasadówki.
    Niestety, nie można już normalnie kupić zasadowych trakcyjnych
    akumulatorów. Ich żywotność jest praktycznie nieograniczona, mogą
    dowolnie długi czas stać całkowicie rozładowane. Jednak mają mniejszy
    prąd - stąd słabo nadają się na rozruchowe.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam