  • Data: 2014-07-28 20:15:41
    Temat: Re: jaki SSD
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 13:04:17 +0200, z napisał(a):

    > Restart kompa jest faktycznie szybki ale nie o to chodzi.
    > Od czasu kiedy przesiadłem się na SSD czuję że komputer chce
    > współpracować (wiem subiektywne odczucie ale można to zmiezyć) a nie
    > ciągle kładzie nowe kłody pod nogi.
    > Używam 3 letniego laptopa do pracy. Adobe. Corel + rożne pomocnicze
    > programy a i telewizję tez oglądam.
    > Już samo przełączenie się z "praca" na "rozrywka" jest dla mnie
    > przyjemne. Od dawna mam nawyk zamykania nieuzywanego programu (np.
    > Ilustratora Worda czy Corela) Teraz życie stało się łatwiejsze :-)
    (ciach...)

    Ja akurat w składzie, więc u mnie też podczas pracy softu naotwierane jest.
    Tyle tylko, że może dlatego mnie tak SSD bardzo nie nawilża, bo u mnie
    system, soft i dane robocze na RAID0 stoją. Tak - z pełną świadomością
    zagrożeń, jakie to ze sobą niesie. I też mam podejście, że nieużywany soft
    idzie do zamknięcia (nieużywany nie znaczy, że za 5 minut będzie potrzebny).
    :D

    [ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym ]
    [ chwalić. (JoeMonster.org) ]