  • Data: 2014-07-28 17:59:05
    Temat: Re: jaki SSD
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-27 21:55, Przemysław Ryk pisze:
    > I jak często dziennie ten system restartujesz, że to takie cudowne
    > jest? Nie, żebym tego nie doceniał, ale jak za każdym razem przy SSD
    > widzę zachwyty, jak to szybko isę komp uruchamia, to mam wrażenie, że
    > ich użytkownicy niczego innego nie robią, tylko co 10 minut restartują
    > kompa. :D

    Raczej chodzi o to, że akurat start systemu jest pierwszą najbardziej
    widoczną czynnością na plus po wymianie na SSD.
    Wcześniej z dysku HDD system wstawał mi 1,5 minuty. Oczywiście im dalej
    tym więcej jest tych plusów.
    Jeżeli ktoś tylko czyta oneta i pisze na pl.comp.pecet to faktycznie, po
    diabła mu SSD.
    Ale jak ja mam parę innych "kobyłek" do CAD na ten przykład to tutaj
    także odczuwam bardzo duże przyspieszenie.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez