  • Data: 2014-07-28 18:18:31
    Temat: Re: jaki SSD
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:53d67349$0$2247$65785112@news.neostrada.pl...

    > Raczej chodzi o to, że akurat start systemu jest pierwszą najbardziej
    > widoczną czynnością na plus po wymianie na SSD.
    > Wcześniej z dysku HDD system wstawał mi 1,5 minuty. Oczywiście im dalej
    > tym więcej jest tych plusów.
    > Jeżeli ktoś tylko czyta oneta i pisze na pl.comp.pecet to faktycznie, po
    > diabła mu SSD.
    > Ale jak ja mam parę innych "kobyłek" do CAD na ten przykład to tutaj także
    > odczuwam bardzo duże przyspieszenie.

    Mam system (W8.1) na małym mSata (64GB) i w sumie nie odczułem drastycznej
    zmiany po jego zastosowaniu - zasadniczo restartuję system po
    aktualizacjach.
    Jednak jeżeli zdarzy mi się usiąść przy cudzym komuterze wyposazonym tylko w
    HDD to mam wrażenie, że jest on zepsuty :)

    Chwalę SSD od chwili gdy maszyny wirtualne przeniosłem z HDD na Samsunga
    830 - zmiana była kolosalna - zwłaszcza gdy działają 3 lub więcej VM.

    --
    marfi