  • Data: 2014-07-28 20:15:41
    Temat: Re: jaki SSD
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 10:45:59 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

    > A ja za kazdym razem jak slysze krytyke, ze kupowanie dysku dla startu
    > systemu jest glupota, bo robi sie to raz dziennie lub raz na X dni to
    > zastanawiam sie czy autor tych zlotych mysli ...mysli :-P
    (ciach...)

    Nie napisałem, że kupno SSD to głupota, tylko że zachwyty głównie podpierane
    są właśnie czasem uruchomienia systemu.

    Już nie wspominając o tym, że częstym scenariuszem jest SSD na system i
    programy, a dane do obróbki na HDD. I cały ten misterny plan, jak to SSD
    diametrialnie zmienia jakość życia, już nie jest taki misterny. Przykład?
    Znajomy wideo dłubie. Dał się wrobić w SSD + WD Green na dane, choć mówiłem,
    że będzie na to kląć. Klął. Jak w końcu posłuchał i tego Greena pchnął na
    backup, a jako dyski na materiały robocze wstawił 2 klasyczne 7200 rpm w
    RAID0 to wtedy różnicę w komforcie pracy poczuł.

    [ W kobiecie jest dobre tylko to, co jest w niej najlepsze. ]
    [ (Nicholas de Cohamfort) ]