  • 11. Data: 2013-05-23 19:58:42
    Temat: Re: jaka niedroga płyta pod AM3+
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:knljs7$73d$1@sunflower.man.poznan.pl...
    >A co sądzicie o tanich płytach, zakładając, że niczego się nie będzie
    >podkręcać? Np.
    >
    > http://proline.pl/?p=ASUS+M5A78L-M+LX3
    > lub
    > http://proline.pl/?p=PLYGIGAM30054
    >
    > Są jakieś istotne przeciwwskazania?

    moich kryteriów wogóle nie spełnia:
    -brak SATA 3.0
    -a i PATA nie ma

  • 12. Data: 2013-05-24 09:24:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    m7marek nabazgrał(a):

    > Jest wogóle strona na której to wszystko mógłbym wpisac i ładnie mi
    > znajdzie co mam do wyboru?

    Bez VGA:
    http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=970DE3/U
    3S3&cat=Specifications

    Z VGA:
    http://www.msi.com/product/mb/760GM-E51--FX-.html#/?
    div=Detail

  • 13. Data: 2013-05-24 10:00:23
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-23 19:06, *qwerty* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > A ja nie lubię.
    > GA-970A-D3 uniemożliwia mocne O/C. :(
    > Przy napięciu na CPU >=1,525V wywala zabezpieczenie przeciwzwarciowe w
    > zasilaczu. ;(

    Od niepamiętnych czasów (celeron A 300 i zaraz potem 550) nie kręcę
    procesorów bo to sensu ma niewiele. Teraz tym bardziej jest to trudne bo
    od paru lat siedzę na laptopach - tylko znajomym jeszcze składam
    stacjonarki :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 14. Data: 2013-05-24 10:53:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 24 May 2013 10:00:23 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Od niepamiętnych czasów (celeron A 300 i zaraz potem 550) nie kręcę
    > procesorów bo to sensu ma niewiele.

    Albowiem gdyż ponieważ?

    > Teraz tym bardziej jest to trudne bo od paru lat siedzę na laptopach -
    > tylko znajomym jeszcze składam stacjonarki :)

    Tu zgoda - w laptopach o podkręcaniu można zapomnieć.

    [ Kiedy człowiek nie pragnie tego, czego i tak nie może mieć, na pewno ]
    [ łatwiej mu się żyje. (Clive Barker "Piąte dominium") ]

  • 15. Data: 2013-05-24 11:14:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-24 10:53, *Przemysław Ryk* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Albowiem gdyż ponieważ?

    Ponieważ nie potrzeba :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 16. Data: 2013-05-24 13:33:23
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 24 May 2013 11:14:09 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Dnia 2013-05-24 10:53, *Przemysław Ryk* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:
    >>
    > Ponieważ nie potrzeba :)

    Albowiem gdyż ponieważ?

    [ Got it all wrong, holy man. I absolutely believe in God... ]
    [ And I absolutely hate the fucker. (Richard B. Riddick, "Pitch Black") ]

  • 17. Data: 2013-05-24 13:40:17
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-24 13:33, *Przemysław Ryk* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Albowiem gdyż ponieważ?

    Uparty :)
    Ponieważ kupuję (tym znajomym) zwykle dosyć wydajne procki ze średniej
    półki i do końca czasu ich życia podkręcanie nie daje im wiele.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 18. Data: 2013-05-24 15:41:04
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 24 May 2013 13:40:17 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Uparty :)

    Ty mnie jeszcze w wersji upartej nie widziałeś. :D

    > Ponieważ kupuję (tym znajomym) zwykle dosyć wydajne procki ze średniej
    > półki i do końca czasu ich życia podkręcanie nie daje im wiele.

    Swego czasu - sam dla siebie - nabyłem Core 2 Duo E8400. Nie powiedziałbym,
    żeby pogonienie go z 3,0 na 3,9 GHz niewiele mu dawało... :)

    [ Kobiety robią dla swojego wyglądu zewnętrznego to, za co handlarz ]
    [ używanymi autami poszedłby do więzienia. (Nick Nolte) ]

  • 19. Data: 2013-05-24 23:58:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Uparty :)
    > Ponieważ kupuję (tym znajomym) zwykle dosyć wydajne procki ze średniej półki i
    > do końca czasu ich życia podkręcanie nie daje im wiele.

    Proszę Cię.
    O/C robię jako pierwsze po zamontowaniu chłodzenia wodnego (cenię sobie ciszę).

  • 20. Data: 2013-05-25 16:43:45
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-05-23 19:32, Skylla pisze:
    > A co sądzicie o tanich płytach, zakładając, że niczego się nie będzie
> [...]

    Pomijając już że nie spełniają kompletnie wymagań z początku wątku, to
    są to przestarzałe konstrukcje na budżetowym AMD760 i przestarzałym
    AMD710. Sam mam Asusa M4A77TDPRO na AMD770 i AMD710, ale to płyta
    kupione w 2009 r. - nie widzę sensu pakowania się w przestarzałe
    chipsety w połowie 2013 r., ba ta stara konstrukcja ma przynajmniej PATA
    i LPT na których mi zależało, a te budżetówki nie mają.
    Tym bardziej dziwne że Asus wydał BIOS z obsługą FXów u to chyba nawet
    8-rdzeniowych do płyt z taką sekcją zasilania i tak samo starych
    chipsetach. Nie wydawanie BIOSów dla FXów przez Asusa to pewnie odgórne
    założenie mające zachęcić do zmiany mobo - na razie mi się specjalnie
    nie pali PATA przydaje nadal (nie chcę zmieniać napędu optycznego i
    wywalać jednego z dysków), a port równoległy jest jednak przydatny do
    starszej laserówki. Jak już miałbym zmieniać to na wspomniane MSI -
    m.in. przez sprawę z biosami u Asusa, ale i np: dziwne narowy: dopiero
    co wczoraj rozmawiałem z właścicielem innego Asusa (inny model) i jest
    to samo: raz na parę tygodni albo i 2-3 miesiące system potrafi nie
    wstać (daje oznaki życia jakby normalnie startował, ale nie daje obrazu
    na monitor (nawet go nie wybudza) i nie pomaga wyłączenie z prądu
    zasilacza kompletnie itp. Pomaga zazwyczaj wyjęcie i włożenie ponowne
    karty graficznej, ale to nie jej wina - sprawdzane z różnymi kartami,
    zasilaczami, obudowami (czy nie ma luzów/naprężeń na mocowaniu) i jest
    to samo, a jak widzę kolejna osoba w zupełnie innej konfiguracji ma
    podobny problem z mobo Asusa - pewnie jakaś zapluskwiona część kodu
    odpowiedzialnego za POST itp w biosie.

    --
    /MB