  • Data: 2013-05-23 11:36:17
    Temat: Re: jaka niedroga płyta pod AM3+
    Od: "m7marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:519db0f7$0$1228$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://proline.pl/?p=GIGA+GA-970A-DS3
    >
    > ale ostatnio składałem na takiej (jeśli dobrze pamiętam ;) ):
    > http://proline.pl/?p=PLYASRAM30068
    > też fajna :)

    te niestety daleko są od moich wymagań,
    na chwilę obecną znalazłem tylko dwie:
    1) ASUS M5A88-V EVO na AMD 880G/SB850 za 380. ale troche drogo, jak na AMD
    2) ASROCK 960GM/U3S3 FX na AMD 760G/SB710 za 210 tyle że brak HDMI,
    słabiutka grafa i tylko 1 PCI,
    ale grafę z czasem przecież kiedyś dokupię, a podobno FX na niej pójdą.

    chyba jednak wybiorę bramkę nr2, chyba że są jakieś ale.