  • Data: 2013-05-25 17:18:35
    Temat: Re: jaka niedroga płyta pod AM3+
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-25 16:56, qwerty pisze:

    > Ja mam podpięty napęd optyczny PATA pod SATA.

    Skończyły mi się porty SATA na mobo (5 szt).

    > Tak ciężko dokupić kontroler?

    Gdyby było go jeszcze gdzie włożyć. W miarę wydajne karty graficzne są
    teraz dwuslotowe, dwie takie w CF zabierają już 4 złącza. Z tego powodu
    musiałem ostatnio pozbyć się z lekkim żalem Audigy 2 ZS Gold, bo już nie
    było jej gdzie włożyć, a z przejściówkami USB->LPT HP2100 ma dziwne
    narowy (czasem w połowie zaczyna drukować "krzaczki").
    Owszem, nowe mobo mają więcej portów SATA niż 5, ale tylko z tego powodu
    oraz macierzy soft RAID średnio pali mi się do zmiany mobo.

    --
    /MB