    From: "m7marek" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaka niedroga płyta pod AM3+
    Date: Wed, 22 May 2013 23:12:42 +0200

    news:knjacb$eni$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "Santana" napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie pisał też o używaniu komputera tylko do sprawdzania poczty.

    Ten komputer używam do celów głównie rozrywkowych (głównie internet, trochę
    filmy i jak może kiedys znajde troche czasu to chciałbym troszke odrobic
    zaległości w grach ale wtedy dokupie kartę ) i a jak już jakiś cad to tylko
    2d.
    Jeśli preferujesz Intela, to może poleć płytę jakieś tani płytę od i3,
    spełniającą pozostałe oprócz 3 pierwszych warunki jeszcze nie podjałem
    ostateczna decyzję o ile coś o AMD wiem o tyle Intela nie znam. Ale
    wbudowana grafika w intelach to juz chyba nie nadaje się do niczego, bo na
    wbudowanym Radeonie HD3200 całkiem przyjemnie się grało, zwłaszcza że ładnie
    sie podkręcał.