    From: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaka mysz dlugodystansowiec
    Date: Sat, 29 Aug 2009 16:49:55 +0200

    On Tue, 25 Aug 2009 08:07:40 +0200, bourbaki wrote:
    > Mam pytanko czy sa jakies myszy radiowe, ktorych baterie
    > trzymaja b. dlugo, np. do okolo roku ?

    W lutym 2007 r. kupilem na Allegro uzywana mysz Logitech LX7. Na jednym,
    starym akumulatorze NiMH (warto pamietac o efekcie samorozladowania tego
    typu ogniw) Sony 2500 mAh pracuje 2-3 miesiace. Zastosowanie pary Sanyo
    Eneloop 2000 mAh wydluzy prace do 6-7 miesiecy. Najsmieszniejsze jest to,
    ze komora obsluguje dwie baterie R6, mysz jednak bez problemu pracuje na
    jednej! Jako podkladka sluzy drewniany, poszarzaly blat stolu. Urzadzenie
    pracuje bardzo precyzyjnie. Podkladka powinna byc jak najjasniejsza
    (najlepiej biala). Podobno wtedy akumulatory w myszach bezprzewodowych
    pracuja najdluzej.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info