  • Data: 2009-03-28 13:01:40
    Temat: Re: jaka ksiazka dla poczatkujacego
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <gqknit$bfe$1@news.onet.pl>,
    "Pawel W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Jestem zarówno po lektórze książki p.Barchacza "FOTOGRAFUJEMY. Jak się
    > ustrzec błędów!" jak i po lektórz książki p.Mroczka "O fotografowaniu" i
    > tę drugą zdecydowanie polecam.

    A czy to znaczy ze tej pierwszej w ogole nie polecasz?
    Ciekaw tez jestem tej nowej ksiazki Barchacza.
    Co do Mroczka - przegladalem - troche przegadana, i raczej nie dla
    zupelnych poczatkujacych.

    >Chociaż minimum trzeba sobie odrobinę
    > wcześniej przyswoić, bo inaczej też będzie trudno. Ta odrobina leży w
    > necie. Z przyzwyczajenia podaję akurat te adresy, ale mogą być inne:
    [...]

    No wlasnie szukam takiej ksiazki, gdzie to by wszystko bylo.
    Ale _ksiazki_, a nie linkow w necie.

    TA