  • Data: 2009-03-28 19:46:19
    Temat: Re: jaka ksiazka dla poczatkujacego
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 28 Mar 2009 01:53:02 +0100,
    T...@s...in.the.world wrote:

    >Pytalem na sasiedniej grupie, ale odpowiedzi, poza wypowiedzia kol.
    >Matusza byly calkiem nie na temat.

    Tego Płażyńskiego mam i mogę polecić z czystym sumieniem - bardzo
    fajnie napisane, nie trzeba dużo pomijać w obecnych czasach. Mam
    również ,,Fotografię w praktyce amatorskiej'', ciekawe, bardziej
    zaawansowane, ale w 50% niezdatne do użycia ;) bo co użytkownika
    cyfrówki obecnie obchodzą wywoływacze, ciemnia, etc.

    I oczywiście instrukcja - w niej np. dla K100d na stronach 134 i 135
    masz opisaną przesłonę i czas wraz z efektami zależnymi nich. To na
    sam początek powinno wystarczyć.
    --
    Grzegorz Krukowski