  • 11. Data: 2009-06-15 09:53:18
    Temat: Re: jaka drukarka do zdjęć?
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Jak znajdę profil, który prawidłowo oddaje cienie, to może mi koszta spadną :)

    Gdybyś chciał skrócić swoje poszukiwania, to daj znać na e-mail ;)

  • 12. Data: 2009-06-15 11:24:36
    Od: Marx <M...@n...com>

    AdSR pisze:
    > On Jun 15, 10:37 am, "Paweł Łukawski"
    >
    > Mnie z Canona iP3300 wychodzi jakieś 2 zł za sztukę. Jak znajdę
    > profil, który prawidłowo oddaje cienie, to może mi koszta spadną :)

    2zl/sztuke???
    ip3300 to nie najlepszy wybor
    mialem i niestety do zdjec z labu jest jej dosyc daleko.
    Dosyc mocno widac kropki, a brak czarnego photo powoduje nizszy kontrast

    Cena bardzo dobrego papieru to 19gr/szt
    http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090615.p.
    Papier_fotograficzny

    Niestety trudno jest policzyc ilosc atramentu, ale szacuje ze drugie
    tyle (uzywam tuszu OCP w butelkach).

    Czyli jedno zdjecie to ok 40gr.
    W labie bedzie taniej, a zdjecia beda trwalsze
    Marx

  • 13. Data: 2009-06-15 15:50:10
    Od: "Zgubior" <z...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:4a360dae$1@news.home.net.pl...

    > Przecież wszystkie Epsony mają głowice piezo?

    No sam widzisz, a Canony nie mają ;P

    Chodziło mi o to że według opisu z fotopolis.pl "Epson Stylus Photo korzysta
    z takiej samej głowicy Micro Piezo, jak te montowane w modelach
    profesjonalnych."

  • 14. Data: 2009-06-15 17:00:20
    Od: AdSR <p...@g...com>

    On 15 Cze, 13:24, Marx <M...@n...com> wrote:
    > ip3300 to nie najlepszy wybor
    > mialem i niestety do zdjec z labu jest jej dosyc daleko.
    > [...]
    > W labie bedzie taniej, a zdjecia beda trwalsze

    A wie ktoś może, gdzie w Krakowie jest dobry lab? Ja dlatego właśnie w
    ogóle kupiłem drukarkę foto, bo się zniechęciłem do odbitek z różnych
    Sonarów itp., i wyniki mam i tak lepsze.

    A.

  • 15. Data: 2009-06-15 18:24:33
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > A wie ktoś może, gdzie w Krakowie jest dobry lab?

    Mazowiecka:
    http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=94188

  • 16. Data: 2009-06-16 08:34:16
    Od: AdSR <p...@g...com>

    On Jun 15, 8:24 pm, Czornyj <m...@c...pl> wrote:

    > Mazowiecka: http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=94188

    Dzięki, to mi wiele wyjaśnia. Przy okazji: linki do Twoich profili pod
    papier nie działają, ale mnie generyczny powinien wystarczyć.

    Jedna rzecz, którą tu zajarzyłem, i która komuś innemu też może się
    przydać: profile działają odwrotnie, niż myślałem - nie służą temu,
    żeby drukarka umiała wydrukować tak, jak jest na ekranie, tylko żeby
    Photoshop/Gimp/etc. umiał pokazać, jak bieżący obrazek będzie wyglądał
    po wydrukowaniu. Czyli trzeba włączyć soft proofing i mieszać
    krzywymi, żeby "wrócić do stanu pierwotnego". Trochę zamotane, ale
    widocznie tak ma być.

    A.