  • 11. Data: 2016-04-09 16:17:08
    Temat: Re: jaka drukarka? Najchętniej stara
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-04-09 o 16:06, Animka pisze:
    > http://allegro.pl/nowa-hp-deskjet-3070a-wifi-e-print
    -tusze-vat-i5360104012.html

    > Polecam.

    Polecam tę firmę i drukarkę powinnam napisać.

    --
    animka

  • 12. Data: 2016-04-09 21:50:36
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-04-09 o 07:31, Dawid pisze:
> [...]
    nty-wifi-duplex-CID99-IDewjyD.html

    > lub ta
    > http://www.centrumdruku.com.pl/hp/deskjet_6940_c8970
    b.cd
    > tylko trzeba poszukać, warto.

    HP kartridż C9504EE (2x black) nr 339 299,16zł
    HP kartridż C8766EE (cyan, magenta, yellow) nr 343 126,17zł
    Cena razem:425,33zł

    Tia, tani druk :) zamiennik są z chipem i cena ich też nie jest super
    niska.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2016-04-09 21:56:15
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-04-08 o 22:48, ToMasz pisze:
> [...]
    plex-wifi-skaner-i6087707128.html

    > tusz 8ml za 80zł. w zestawie tusze starowe, czyli 2ml? Tusz jest z
    > głowicą przynajmniej?

    Wydrukowałem na tych 8ml ok 70 zdjęć full color w trybie photo i tylko
    color się skończył, czarnego jest jeszcze ok 70%.

    Ale spokojnie, są zamienniki mają po ok 20ml i koszt jest zdecydowanie
    niższy. Nie przekonuję do tego modelu ale od dawna używam Canona i na
    razie nie zawiodłem się na nim.

    Mogę dodać że siedzę w dystrybucji jednej z marek zamienników i zwroty
    wadliwych tuszy HP vs Cannon są jak 1000 do 1 biorąc pod uwagę jeden
    model HP vs jeden model Canona.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2016-04-09 21:57:14
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-04-09 o 16:12, Animka pisze:

    plex-wifi-skaner-i6087707128.html

    > Oddałam z darmo przez serwis ogłoszeniowy. Zablokowala się. Szkoda
    > pieniędzy na serwis naprawczy.
    > Parę kartek cholera wydrukuje i tuszu brak (nawet nowe oryginały).

    Jak by to powiedzieć, pierdolisz jak zawsze ale jesteś z tego znana że
    nie masz pojęcia o czym piszesz.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2016-04-09 22:14:04
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-04-09 o 21:50, Chris pisze:

> [...]
    > Cena razem:425,33zł
    >
    > Tia, tani druk :) zamiennik są z chipem i cena ich też nie jest super

    ty masz chyba chipa we łbie i to uszkodzonego.
    pierwsze z brzegu
    http://allegro.pl/hp-339-hp-344-xl-2575-d5160-psc-57
    40-5940-nowe-i5634077599.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_
    c=119210

    http://allegro.pl/hp-339-344-35-22ml-5740-5940-2575-
    d5160-7410-i5808374956.html

    http://allegro.pl/tusz-hp-339-xl-nowy-expres-24h-dj-
    5740-5940-6540-i5221956475.html

  • 16. Data: 2016-04-09 22:16:01
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-04-09 o 21:57, Chris pisze:

    plex-wifi-skaner-i6087707128.html

    > Jak by to powiedzieć, pierdolisz jak zawsze ale jesteś z tego znana że
    > nie masz pojęcia o czym piszesz.

    ty jesteś znany z większego pierdolenia

  • 17. Data: 2016-04-09 22:20:10
    Od: Dawid <x...@n...pl>

> [...]
    > Cena razem:425,33zł
    >
    > Tia, tani druk :) zamiennik są z chipem i cena ich też nie jest super

    ten link pokazuje tylko czego szukać, bo towar niedostępny, a ceny z
    kilku lat do tyłu.
    tej drukarki nikt już nie sprzedaje nowej i nie produkuje, ale dla
    ciebie to za trudne.
    ale cymał lol

  • 18. Data: 2016-04-09 22:34:33
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > pierwsze z brzegu

    n-remik (119) (Kupujący) 15 mar 2016, 14:29 5806797789 Pokaż
    Przestrzegam nie kupujcie totalny szajs. Nie wydrukowałem żadnej strony!!!!!

    ja się zastanawiałem czy nie kupić (lokalnie) pierwszej lepszej drukarki
    hp, ale jak poszukałem cen tuszy, to albo TANIO i 3 negatywy na tydzień,
    albo dobre oceny handlowca, ale cena zniechęcająca

    ToMasz

  • 19. Data: 2016-04-09 23:26:54
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    plex-wifi-skaner-i6087707128.html

    > Jak by to powiedzieć, pierdolisz jak zawsze ale jesteś z tego znana że
    > nie masz pojęcia o czym piszesz.

    Ty pierdolisz. Drukarka miała roczek i miesiąc bodajże. Prowadnice tuszu
    się zablokowały, stanęły. Gdybym znała sztuczki serwisowe to może bym ją
    uruchomiła. W serwisie łaskawie powiedzieli, żebym przywiozła. Wezmą 40 zł.
    Gdzies potem wyczytałam, że 40 zł to serwisy biorą za otwarcie obudowy.
    Poza tym byłam po operacji kręgosłupa i nawet do taksówki bym jej nie
    mogła zanieść. Nawet jakby przywrócili sprawność tej drukarki to
    musiałabym kupić nowy oryginalny tusz (czarny to ok.80 zł), bo nowy
    kolorowy miałam. Byłam zdesperowana, potrzebna mi była sprawna drukarka
    i kupilam HP. Tę canon (jak nowiutka!) odebrał za darmo z mojego
    mieszkania jakiś facet, który chyba w jakimś serwisie pracuje i wie co
    jest grane. Był szalenie zadowolony z takiej frajdy- darmowej
    drukareczki. Mnie się kasa nie przelewa, ale po co trzymać w domu
    balast, którego nie można odblokować. Specjalnie ten canon takie
    niespodzianki robi. Komunikat był, żeby się skontaktować z serwisem.
    Lepiej kupić inną sprawną drukarkę, którą kurier przywiezie do domu niż
    się szlajać na drugi koniec miasta po serwisach, szczególnie po operacji.
    Moja drukareczka HP śmiga jak strzała-szybka. Tuszu (nawet tuszu
    startowego Setup) mało używa, a drukowalam bardzo dużo.
    Fakt, że nie powinnam przechwalać, bo nie wiem co będzie jutro, ale
    tusze OK, od tego pana sprzedawcy. Oryginalnie zapakowane. Zawsze mogę
    się do nich zwrócić i nie odmówią mi pomocy jakby co :-)

    --
    animka

  • 20. Data: 2016-04-09 23:29:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > Cena razem:425,33zł
    >
    > Tia, tani druk :) zamiennik są z chipem i cena ich też nie jest

    Do mojej komplet tuszy kosztuje 50 zł. z groszami. Zamienniki z chipami.
    Narazie miałam zapas to nie kupowałam.

    --
    animka