  • 31. Data: 2016-04-10 18:34:53
    Temat: Re: jaka drukarka? Najchętniej stara
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-04-10 o 17:29, ToMasz pisze:

    > Bardzo Was proszę przestańcie. drukarka nie jest warta takich epitetów.

    To jest koleś który HGW czemu zawsze przyczepi się do mojego posta nawet
    gdybym napisał że trawa jest zielona a niebo niebiesko to i tak napiszę
    parę epitetów do mnie dla tego traktuję go jak śmiecia którym jest.
    Ok kończę z nim dyskusję bo to faktycznie nie ma sensu, sorry.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 32. Data: 2016-04-10 19:11:48
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-04-10 o 18:34, Chris pisze:

> [...]
    > parę epitetów do mnie dla tego traktuję go jak śmiecia którym jest.
    > Ok kończę z nim dyskusję bo to faktycznie nie ma sensu, sorry.

    kto się przyczepił i zaczął od debili?
    znasz mojego ojca skurwielu?
    napisz jeszcze jak to jesteś dobry i popłacz sobie kutasie

  • 33. Data: 2016-04-10 19:20:17
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-04-10 o 14:00, Chris pisze:

    > Porządne zamiennika mają po 5 lat gwarancji więc 6 miesięcy to straszna
    > lipa na najgorszy chłam.

    tis-c4180-i6092545479.html

    > Ty widzisz skalę detaliczną 5-10 sztuk rocznie, ja widzę skalę
    > produkcyjną gdzie miesięcznie są to tysiące sztuk.

    pokaz gdzie te atramenty mają chipy, to uwierzę nawet w 5 lat gwarancji,
    inaczej jak zwykle bredzisz.
    ja nie potrzebuję skali większej jak detaliczna, a ty o tysiące sztuk
    znasz tylko z filmów fantastycznych.

  • 34. Data: 2016-04-11 08:16:40
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-10 o 09:06, Poldek pisze:

    > Możesz kombinować ze starociami.
    > Albo kupić coś nowego z dużymi pojemnikami i tanim oryginalnym tuszem w
    > rodzaju Epson L365. U mnie jedno napełnienie wystarczyło na ponad 2
    > lata. Drukowałem sporo zdjęć na papierze foto A4 i 13×18. Butelka
    > ORYGINALNEGO Epsonowskiego tuszu na kolejne kilka lat kosztuje śmiesznie
    > małe pieniądze. Ten L365 ma skaner i WiFi. Ale są też inne modele Epsona
    > z systemem dużych zbiorników napełnianych z butelki - drukarki A3, bez
    > skanera, bez WiFi itp.

    Super sprawa z tym CIS ale pamiętaj że o głowicę trzeba dbać bo bardzo
    łatwo ją uszkodzić (zaschnięcie dysz), poza tym te drukarki nie kosztują
    150-200zł.

    Chyba najtańszy model:

    http://allegro.pl/epson-l310-its-6-tuszy-3-lata-gwar
    ancji-usb-i6098970188.html

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 35. Data: 2016-04-17 21:44:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Chris wrote:

    > Super sprawa z tym CIS ale pamiętaj że o głowicę trzeba dbać bo bardzo
    > łatwo ją uszkodzić (zaschnięcie dysz), poza tym te drukarki nie kosztują
> [...]

    Wychodzi mi, że tańszy jest Epson L130.

  • 36. Data: 2016-04-18 08:46:15
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Poldek wrote:

    ancji-usb-i6098970188.html
    > Wychodzi mi, że tańszy jest Epson L130.

    Na oko różni się tym, że
    1. ma podajnik na 50 arkuszy (310 na 100 arkuszy),
    2. jest trochę wolniejszy,
    3. W zestawie ma jeden komplet tuszy (310 komplet + dodatkowy tusz na
    zapas).

  • 37. Data: 2016-04-18 11:53:30
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-18 o 08:46, Poldek pisze:
> [...]

    Na alledrogo patrząc na szybko ta sama cena:

    http://allegro.pl/drukarka-kolorowa-epson-l310-a4-9s
    tr-m-3-lata-gw-i6107779798.html

> [...]
    > 2. jest trochę wolniejszy,
    > 3. W zestawie ma jeden komplet tuszy (310 komplet + dodatkowy tusz na

    Bo to pewnie starszy model gdzie na jego miejsce wchodzi L310

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 38. Data: 2016-04-18 13:34:31
    Od: Pugilares <p...@i...eu>

    Chris wrote:

    > Na alledrogo patrząc na szybko ta sama cena:
    >
    > http://allegro.pl/drukarka-kolorowa-epson-l310-a4-9s
    tr-m-3-lata-gw-i6107779798.html

    No ta sama, co poprzednio czyli
    L310 = 555 zł + przesyłka,
    L130 = 449 zł + przesyłka.
    Ceny wziąłem z tego samego portalu aukcyjnego.
    Podsumowując: L310 jest trochę lepsza (szybciej drukuje, większy
    podajnik na papier, dodatkowy tusz na zapas) i trochę droższa niż L130.

  • 39. Data: 2016-04-18 13:39:31
    Od: Poldek <p...@i...eu>