  • 21. Data: 2016-04-10 09:06:00
    Temat: Re: jaka drukarka? Najchętniej stara
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    ToMasz wrote:

> [...]
    > kilkadziesiąt mililitrów tuszu i głowice w pojemniku z tuszem? Miałem
    > kiedyś hp 5550 i oddałem sprawną za bezcen. identycznej nie kupię, bo to
    > była strasznie wielgaśna drukarka. ale może podpowiecie co HP produkował
    > w tych czasach? te drukarki przyjmowały tusze hp556 i hp57. co było
    > wcześniej?
    > A może jednak kupić coś nowego, ale czy któryś producent oferuje.... 5
    > lat gwarancji? Albo tanie części zamienne? No i oczywiście tanie tusze....
    > Drukarka musi mieć usb, drukować w kolorze, tanie tusze, może mieć

    Możesz kombinować ze starociami.
    Albo kupić coś nowego z dużymi pojemnikami i tanim oryginalnym tuszem w
    rodzaju Epson L365. U mnie jedno napełnienie wystarczyło na ponad 2
    lata. Drukowałem sporo zdjęć na papierze foto A4 i 13×18. Butelka
    ORYGINALNEGO Epsonowskiego tuszu na kolejne kilka lat kosztuje śmiesznie
    małe pieniądze. Ten L365 ma skaner i WiFi. Ale są też inne modele Epsona
    z systemem dużych zbiorników napełnianych z butelki - drukarki A3, bez
    skanera, bez WiFi itp.

  • 22. Data: 2016-04-10 12:22:26
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-04-09 o 22:16, Dawid pisze:
> [...]
    plex-wifi-skaner-i6087707128.html

    > ty jesteś znany z większego pierdolenia

    Odezwał się dawid syn debila ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 23. Data: 2016-04-10 12:25:04
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-04-09 o 22:14, Dawid pisze:
> [...]
    nty-wifi-duplex-CID99-IDewjyD.html

    > ty masz chyba chipa we łbie i to uszkodzonego.

    Zapomniałem że piszę do dawidka syna debila, jak widać debilizm
    przechodzi z ojca na syna.

    Jak nie masz pojęcia o czymś to się nie wypowiadaj. HP są tanie,
    awaryjne i drogie w utrzymaniu a zamienniki to losowość 50/50 czy ruszy
    i czy będzie działał. Takie zamienniki po 20zł to mają awaryjność na
    poziomie 70% .. powodzenia.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 24. Data: 2016-04-10 12:32:09
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-04-10 o 12:22, Chris pisze:

    plex-wifi-skaner-i6087707128.html

    > Odezwał się dawid syn debila ...

    wylazło z ciebie wszystko, jesteś tu znany analfabeto, synu kurwy i psa

  • 25. Data: 2016-04-10 12:41:03
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-04-10 o 12:25, Chris pisze:

> [...]
    > awaryjne i drogie w utrzymaniu a zamienniki to losowość 50/50 czy ruszy
    > i czy będzie działał. Takie zamienniki po 20zł to mają awaryjność na

    buahaha moja działa i zamienniki są super, sam uzupełniam tusz i drukuję
    prawie za darmo.
    ty lepiej pokaż gdzie te chipy w tych atramentach fachowcu, znasz się na
    wszystkim i na niczym, a docinki o ojcu to właśnie twój poziom

  • 26. Data: 2016-04-10 12:50:44
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-04-09 o 22:34, ToMasz pisze:

    > n-remik (119) (Kupujący) 15 mar 2016, 14:29 5806797789
    > Pokaż
    > Przestrzegam nie kupujcie totalny szajs. Nie wydrukowałem żadnej
    > strony!!!!!
    >
    > ja się zastanawiałem czy nie kupić (lokalnie) pierwszej lepszej drukarki
    > hp, ale jak poszukałem cen tuszy, to albo TANIO i 3 negatywy na tydzień,
    > albo dobre oceny handlowca, ale cena zniechęcająca
    >
    > ToMasz

    To sprawdz tego gościa, Wam trzeba wszystko poszukać i podsunąć pod
    twarz inaczej klapa. Nie wszyscy to oszuści i naciągacze.
    Na tusze masz 6 miesięcy gwarancji.
    http://allegro.pl/hp-337-343-25-20ml-wysylka-eko-gra
    tis-c4180-i6092545479.html
    Mam jeszcze kilku takich, nie mam żadnych problemów.
    Ty niestety nie wiesz co chcesz.

  • 27. Data: 2016-04-10 14:00:59
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-04-10 o 12:50, Dawid pisze:

    > To sprawdz tego gościa, Wam trzeba wszystko poszukać i podsunąć pod
    > twarz inaczej klapa. Nie wszyscy to oszuści i naciągacze.
    > Na tusze masz 6 miesięcy gwarancji.

    Porządne zamiennika mają po 5 lat gwarancji więc 6 miesięcy to straszna
    lipa na najgorszy chłam.

    > http://allegro.pl/hp-337-343-25-20ml-wysylka-eko-gra
    tis-c4180-i6092545479.html

    > Mam jeszcze kilku takich, nie mam żadnych problemów.
    > Ty niestety nie wiesz co chcesz.

    Ty widzisz skalę detaliczną 5-10 sztuk rocznie, ja widzę skalę
    produkcyjną gdzie miesięcznie są to tysiące sztuk.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 28. Data: 2016-04-10 14:01:51
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-04-10 o 12:41, Dawid pisze:

> [...]
    > ty lepiej pokaż gdzie te chipy w tych atramentach fachowcu, znasz się na
    > wszystkim i na niczym, a docinki o ojcu to właśnie twój poziom

    Jakoś muszę się dostosować do twojego marnego poziomu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 29. Data: 2016-04-10 14:02:27
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-04-10 o 12:32, Dawid pisze:

    plex-wifi-skaner-i6087707128.html

    > wylazło z ciebie wszystko, jesteś tu znany analfabeto, synu kurwy i psa

    Tak mówisz o swoje starej ... no ładnie ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 30. Data: 2016-04-10 17:29:08
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Tak mówisz o swoje starej ... no ładnie ...

    Bardzo Was proszę przestańcie. drukarka nie jest warta takich epitetów.

    ToMasz