    Subject: Re: jaka drukarka? Najchętniej stara
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Date: Sat, 9 Apr 2016 23:26:54 +0200

    W dniu 2016-04-09 o 21:57, Chris pisze:
> [...]
    plex-wifi-skaner-i6087707128.html

    > Jak by to powiedzieć, pierdolisz jak zawsze ale jesteś z tego znana że
    > nie masz pojęcia o czym piszesz.

    Ty pierdolisz. Drukarka miała roczek i miesiąc bodajże. Prowadnice tuszu
    się zablokowały, stanęły. Gdybym znała sztuczki serwisowe to może bym ją
    uruchomiła. W serwisie łaskawie powiedzieli, żebym przywiozła. Wezmą 40 zł.
    Gdzies potem wyczytałam, że 40 zł to serwisy biorą za otwarcie obudowy.
    Poza tym byłam po operacji kręgosłupa i nawet do taksówki bym jej nie
    mogła zanieść. Nawet jakby przywrócili sprawność tej drukarki to
    musiałabym kupić nowy oryginalny tusz (czarny to ok.80 zł), bo nowy
    kolorowy miałam. Byłam zdesperowana, potrzebna mi była sprawna drukarka
    i kupilam HP. Tę canon (jak nowiutka!) odebrał za darmo z mojego
    mieszkania jakiś facet, który chyba w jakimś serwisie pracuje i wie co
    jest grane. Był szalenie zadowolony z takiej frajdy- darmowej
    drukareczki. Mnie się kasa nie przelewa, ale po co trzymać w domu
    balast, którego nie można odblokować. Specjalnie ten canon takie
    niespodzianki robi. Komunikat był, żeby się skontaktować z serwisem.
    Lepiej kupić inną sprawną drukarkę, którą kurier przywiezie do domu niż
    się szlajać na drugi koniec miasta po serwisach, szczególnie po operacji.
    Moja drukareczka HP śmiga jak strzała-szybka. Tuszu (nawet tuszu
    startowego Setup) mało używa, a drukowalam bardzo dużo.
    Fakt, że nie powinnam przechwalać, bo nie wiem co będzie jutro, ale
    tusze OK, od tego pana sprzedawcy. Oryginalnie zapakowane. Zawsze mogę
    się do nich zwrócić i nie odmówią mi pomocy jakby co :-)

    --
    animka