  • 21. Data: 2010-03-26 21:40:55
    Temat: Re: jakaś długa stałka
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > Na pewno nie będę się zajmował tym "na poważnie" a raczej od wielkiego
    > dzwonu... dlatego właśnie pytam o coś taniego.

    Tylko jesli u Ciebie tez wystapi problem z nieskonczonoscia, to nawet nie
    probuj wymieniac w sklepie, inne tez to beda mialy, nie wiem jak bedzie z
    canonem, masz przeciez mniejsza odleglosc rejestrowa niz Pentax, moze akurat
    bedzie ok. No ja musialem zeszlifowac troche, ale to jest banalne bo masz
    obiektyw i przejsciowke T2 na swoj system. Sam obiektyw mozesz rozkrecic na
    obiektyw wlasciwy z cala optyka, nic nie naruszasz i metalowa rurke/tubus,
    ktory mozna skrocic. Proste.

  • 22. Data: 2010-03-26 21:52:54
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    > Możecie polecić mi jakąś długą niedrogą stałke (może być manualna) do
    > fotografowania zwierzyny?
    > Mam Canona APS-C 350D, 7D oraz 5D MkII więc obiektyw musiałby
    > współpracować z tymi korpusami.
    > Na Allegro są jakieś smayangi 500m za ok 350zl - czy toto jest warte
    > zainteresowania?
    > Na Af mi nie zależy. Pomiar ekspozycji ma działać w aparacie.

    tamron 200-500
    dośc tani ale i jakośc spoko

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 23. Data: 2010-03-26 21:54:40
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    > Nie o lutro mi chodzi a o np taki:
    > http://allegro.pl/item967182685_falcon_500mm_nikon_d
    300_d200_d90_d80_d60_d50_d5000.html
    > Z ręki nie mam zamiaru nawet próbować :-)
    > Statyw mam dosyć dobry więc może nie będzie aż tak źle.

    Jak z dobrej 200 mm strzelisz będziesz mial więcej szczegółów niz na tej
    500-tce

  • 24. Data: 2010-03-26 21:56:00
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    > Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Są na rynku wtórnym jakieś lufy warte uwagi?
    > Manualne używki oczywiście, jaśniejsze... ale nie za drogie.
    > Mógłbym zapolować na Allegro ale nie wiem czego szukać :/

    Jak manual to pentacon 500 mm, cirka 800 zl.

  • 25. Data: 2010-03-26 23:15:30
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 26 Mar, 12:49, "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl> wrote:

    > masz 5D mkII i zastanawiasz sie nad szkiłkiem za 350,- ?
    > żart czy prowokacja?
    >
    > Tomek

    Zamiast Samyanga poszukaj Pentacona 500 mm.
    Uwaga - waży !
    PS poleciłbym tez Zeissa Mirotara , ale też waży , jest lustrzany ( a
    to dla wielu grzech śmiertelny)
    i kosztuje pewnie więcej niż 5DMkII
    Pozdro Marcin
    PS Stabilizacja do niczego przy przyrodzie się nie nadaje.

  • 26. Data: 2010-03-27 09:00:54
    Temat: Re: jaka? d3uga sta3ka
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-03-26 21:18, Quent pisze:
    > Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    > <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    > wiadomości news:hoj3cl$rra$1@usenet.news.interia.pl...
    >
    > Urwaliście się z forum onetu czy jak?
    > Już napisałem wcześniej, że to zły trop, poza tym Wasze komentarze
    > (kompletnie chybione zresztą) mówią więcej o Was niż o mnie.
    >
    > Pozdr.
    > www.elipsa.info

    FF,samyang, brak af i fotografia zwierząt.
    Zastanów się czyje posty są smieszne

    Tomek

  • 27. Data: 2010-03-27 10:37:07
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > FF,samyang, brak af i fotografia zwierząt.
    > Zastanów się czyje posty są smieszne

    Czasów sprzed af zapewne nawet nie pamietasz...
    Sio do wora dzieciaku

  • 28. Data: 2010-03-27 10:54:42
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > zainteresowania?
    > Na Af mi nie zależy. Pomiar ekspozycji ma działać w aparacie.

    To jest problem, bo dlugie stalki owsze mozna kupic tanio... ba nawet sa
    gienalnie ostre.... ale od Canona 10D w gore juz nie chodza ;P
    Sa do wyrwania tanio sigmy, np znajoma kupila ostantio 300mm za chyba 400
    zl. Tyle ze ona ma Canona D60 i wspolpracuje to super. Szklo plastyka i
    jakosc bajka.

    Czasami trzeba by sie zastanowic czy nie kupic starego szkla i specjalnie
    jeszcze jednego korpusu do tego ;)

    Hmm, nie wiem jak ten samyang trzeba by w necie poszukac, ale nie spodziewam
    sie rewelacji. Kiedys byla chyba manualna sigma lustrzana jeszcze.

    PZDr
    Adam