  • 1. Data: 2011-03-20 12:39:44
    Temat: jak zlokalizować mały wyciek?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Mam mały wyciek płynu chłodniczego, gdzieś w górnych partiach układu
    chłodzenia, bo wycieka ok. 1,5L i dalej jest OK. Zastanawiam się jak to
    zlokalizować, silnik brudny, samochód koloru czarnego.
    Najlepiej jak najmniejszym kosztem :) Zastanawiałem się nad dodaniem
    do płynu żółtej/białej plakatówki. Możecie polecić jakieś inne
    sprawdzone sposoby łatwe i tanie do przeprowadzenia samemu?

    venioo
    GG:198909

  • 2. Data: 2011-03-20 14:08:51
    Temat: Re: jak zlokalizować mały wyciek?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    venioo pisze:
> [...]
    > płynu żółtej/białej plakatówki. Możecie polecić jakieś inne sprawdzone
    > sposoby łatwe i tanie do przeprowadzenia samemu?

    na 99% płyn chłodniczy będzie pięknie "świecił" w uv. pożycz sobie lampę
    do badania banknotów.
    ToMasz

  • 3. Data: 2011-03-20 23:23:00
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-20 14:08, ToMasz pisze:

    > na 99% płyn chłodniczy będzie pięknie "świecił" w uv. pożycz sobie lampę
    > do badania banknotów.
    > ToMasz

    W tzw. miedzyczasie wyciek uzupelnialem rooooznymi plynami o roznych
    kolorach, m.in. czerwonym i zoltym, nie wiem, czy to bedzie jeszcze
    jakkolwiek swiecic w UV :P
    A jakies inne metody?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 4. Data: 2011-03-21 09:33:46
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    > W tzw. miedzyczasie wyciek uzupelnialem rooooznymi plynami o roznych
    > kolorach, m.in. czerwonym i zoltym, nie wiem, czy to bedzie jeszcze
    > jakkolwiek swiecic w UV :P
    > A jakies inne metody?

    tak
    podłączasz pompkę od kół do odpowietrzenia
    wytwórz ciśnienie i obserwuj.