    Date: Sat, 07 Aug 2010 22:12:56 +0200
    From: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jak zepsuć sobie D5 w ułamku sekundy

    W dniu 07.08.2010 09:57, Janko Muzykant pisze:

    > Widzisz, od lat sześćdziesiątych dużo się zmieniło, m.in. powstały
    > nikomu nie znane wtedy emitery półprzewodnikowe :)
    > Przypominasz mi (ale tylko trochę, bo ten o kim mowa jednak ma wiedzę)
    > takiego gościa, z którym współpracuję projektując elektronikę. Skończył
    > AGH jakoś w 1980 i teraz co projekt to wyskakuje z cyfrowymi bramkami na
    > UCY74... (dla nie elektroników - technologia praktycznie wymarła w
    > 1990). Uśmiechamy się, gdy go słuchamy, ale na szczęście ma inne
    > obowiązki, a nie projekty.

    Ale cały czas są jakies nowocześniejsze odpowiedniki produkowane, seria
    HC, HCT, AC nie chcę mi się teraz wnikac, ale przynajmniej niektóre z
    nich mają nawet taka samą kolejność wyprowadzeń. Widocznie się przydaja
    i sa zbawieniem dla tych przyzwyczajonych do serii 74.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl