  • Data: 2010-08-08 11:09:00
    Temat: Re: jak zepsuć sobie D5 w ułamku sekundy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "qqqqwww qqqqwww" b...@1...goog
    legroups.com

    : Może sam sobie to w końcu znajdziesz? Czy Ty
    : naprawdę nie potrafisz sam użyć googla?

    Ja wiem, jak pracuje laser, więc uważam, że
    nie ma takich laserów, o jakich piszesz. :)
    (z takimi rezonatorami) Laser -- sama nazwa
    do czegoś zobowiązuje. :) Emisja wymuszona, :)
    ale jest też mowa o wzmacnianiu. I to, o czym
    Ty (chyba Ty) napisałeś, nie jest laserem lub
    mówi o tym, że w światłowodzie nie ma odbić. ;)
    (że światło może poruszać się po liniach krzywych)
    Podejrzewam, że o laserach uczyłeś się w czasie
    budowania tego wątku i nie pojmujesz, jaką rolę
    odgrywa wiadomy rezonator. :)

    Już ktoś przed Tobą skrzywił się, gdy pisałem o ,,znaku'',
    czym ukazał, że nie pojmuje w ogóle zasady pracy lasera,
    czyli świecenia_z_wymuszenia i wzmacniania. :)

    A sama idea lasera jest prosta.

    Nie twierdzę, że nie można uzyskać optyką wiązki rozszerzającej
    się (niemal jak w przypadku żarzącej się kuli) ale że Ty
    niewiele wiesz o budowie i o pracy lasera. :) Krzywym
    rezonatorem raczej tego efektu nie uzyskasz.

    -=-

    Wracając do rękawiczek i aparatu. Weź sobie dowolny wskaźnik laserowy
    a zobaczysz,że rąk nie pali. Nie ma potrzeby budowania instrumentu
    muzycznego z tak silnymi laserami, więc i (niemal na sto procent)
    nikt takich nie buduje. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'