  • Data: 2010-08-08 13:09:31
    Temat: Re: jak zepsuć sobie D5 w ułamku sekundy
    Od: qqqqwww qqqqwww <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Sie, 13:09, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    Sorry, że Ci to mówię, ale Ty naprawdę jesteś wyjątkowo GŁUPI !!! :)
    Dyskusja z Tobą nie ma sensu :).

    > Ja wiem, jak pracuje laser, więc uważam, że
    > nie ma takich laserów, o jakich piszesz. :)
    > (z takimi rezonatorami)

    Są i to głównie właśnie takie :).
    http://an.hitchcock.org/repairfaq/sam/resontrs.gif

    > Laser -- sama nazwa
    > do czegoś zobowiązuje. :) Emisja wymuszona, :)
    > ale jest też mowa o wzmacnianiu. I to, o czym
    > Ty (chyba Ty) napisałeś, nie jest laserem lub
    > mówi o tym, że w światłowodzie nie ma odbić. ;)
    > (że światło może poruszać się po liniach krzywych)

    Nie wiem apropos czego ten Twój wywód bo to jakiś kolejny nowy
    podwątek.
    Jeśli chodzi Tobie o poruszanie się wiązki "po liniach krzywych" to
    jest to jak najbardzoej możliwe. Podpowiem tylko, że pierwotną
    podstawą działania światłowodu nie jest odbicie wiązki, a różnica
    współczynników załamania pomiędzy dwoma ośrodkami. A teraz wyobraź
    sobie jak biegłaby wiązka gdyby zmiana współczynnika załamania nie
    była skokowa, a płynna. Tak działają światłowody gradienowe. Poszukaj
    sobie o nich w googlu.

    > Podejrzewam, że o laserach uczyłeś się w czasie
    > budowania tego wątku i nie pojmujesz, jaką rolę
    > odgrywa wiadomy rezonator. :)

    Niech Ci będzie. Jest taki typ ludzi, którym lepiej nie zaprzeczać.

    > Nie twierdzę, że nie można uzyskać optyką wiązki rozszerzającej

    Przede wszystkim nie można uzyskać wiązki "nie rozbieżnej". Taka w
    przyrodzie nie istnieje.
    http://publication.lal.in2p3.fr/2001/web/node139.htm

    > Wracając do rękawiczek i aparatu. Weź sobie dowolny wskaźnik laserowy
    > a zobaczysz,że rąk nie pali. Nie ma potrzeby budowania instrumentu
    > muzycznego z tak silnymi laserami, więc i (niemal na sto procent)
    > nikt takich nie buduje. :)

    Ty naprawdę myślisz, że to był instrument i on "grał" na tych
    wiązkach :) ?