  • 71. Data: 2014-09-14 22:46:06
    Temat: Re: jak zaatakować fpga
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-14 22:29, Jakub Rakus pisze:

    > I to jest argument? Za tym, że nie zna się języka obcego?

    Może znać na poziomie czytania prostych dataszitów, ale obawia się, że
    nie zrozumie poważniejszych tekstów objaśniających nową dla niego dziedzinę.

    > Jest w dataszicie.

    > Jak w internecie.

    Ale tu jest wszystko razem w jednej książce. W sam raz dla kogoś kto che
    zrobić pierwszy krok.

    > Tak samo jak w dataszitach i przykładach w internecie.
    >
    > Czyli nadal nie wiem po co wydawać te pięć dych, za tą kasę wolę zrobić
    > grilla i nie stresować się brakiem polskiej literatury technicznej.

    Ty nie wydasz bo sobie znajdziesz w internecie. Zresztą łatwiej jest jak
    człowiek jest już w branży i np przesiada się na układy z innej rodziny
    czy na inne środowisko projektowe. Wtedy faktycznie wystarcza dataszit i
    manual. Trudno z tej pozycji zrozumieć rozterki kogoś kto chciałby
    zrobić pierwsze próby na oślej łączce.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 72. Data: 2014-09-14 23:56:06
    Temat: Re: jak zaatakowa? fpga
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 14 Sep 2014 22:46:06 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:

> [...]
    >czy na inne środowisko projektowe. Wtedy faktycznie wystarcza dataszit i
    >manual. Trudno z tej pozycji zrozumieć rozterki kogoś kto chciałby

    Zeby poslugiwac sie internetem, trzeba wiedziec JAKIE zadawac pytania.
    A poczatkujacy tego nie wie. Dlatego poztrebna mu ksiazka

    A.L.

  • 73. Data: 2014-09-15 00:10:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 14 Sep 2014 16:56:06 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > Zeby poslugiwac sie internetem, trzeba wiedziec JAKIE zadawac
    pytania.
    > A poczatkujacy tego nie wie. Dlatego poztrebna mu ksiazka

    Skoro nie umie pytać, to jak wybierze odpowiednią książkę?
    Trochę naciągane. 99 na 100 prędzej czy później trafi na elektrodę
    zamiast kupować książkę.

    --
    Marek

  • 74. Data: 2014-09-15 00:36:41
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 15 Sep 2014 00:10:36 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

    >pytania.
    >
    >Skoro nie umie pytać, to jak wybierze odpowiednią książkę?
    >Trochę naciągane. 99 na 100 prędzej czy później trafi na elektrodę
    >zamiast kupować książkę.

    Ksiazke powinien znalezc wertujac ksiazki na polce w ksiegarni

    Ksiazki powinny byc w ksiegarni. Ja tak sie dowiedzialem o
    elektronice. Ciagle jestem w ksiegarni i ciagle cos nowego znajduje.

    Niestety, w Polsce likwiduje sie ksiegarnie, a jak jeszcze jakas
    pozostala to nei ma w niej ksiazek. Ostatnia wizyta w Glownej
    Ksiiegarni Technicznej na Swietokrzyskiej iw Kksiegarni Politechniki
    Warszawskiej - nedza z upadkiem. Upadek z nedza.

    A w miedzyczasie, pod wzgledem innowacji, polska spadla z 44 pozycji
    na pozycje 72 (w rankingu swiatowym) (Newsweek, 32/2014). Wydatki firm
    na innowacje - 98 miejsce. Liczba naukowcow - 117 miejsce, W EWuropie
    - pod wzgledem innowacji - przedostatnie miejsce. Pzred Rumunia. Nawet
    za Albania (IEEE Spectrum jakis czas temu)

    Nie ma ZADNEGO porownania z tym co bylo za komuny. Owszem seks szopy
    na kazdym kroku i galerie, ale jak idzie i ksiazki i wyksztalcenie to
    cofnelismy siedo czasow w ktorych Prus pisal swoje Kroniki

    A.L.

  • 75. Data: 2014-09-15 00:49:10
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =Projektowanie+uk%C5%82ad%C3%B3w+cyfrowych+z+VHDL&se
    arch_scope=category-89150&bmatch=seng-v6-p-1-ce-0904

    ???

  • 76. Data: 2014-09-15 01:23:51
    Od: butek <email.is@invalid>

    > Mają konfigurator na pokładzie co powoduje że są samowystarczalne. Swoja
    > drogą tam widzisz że nie wystarczy dolutować kwarc. Potrzebne sa czasem
    > różne napięcia pracy *jednocześnie*.

    E tam, jednocześnie to pikuś. Często są potrzebne w określonej
    *sekwencji* załączania, gorzej niż w muzealnych 8008/8080, bo i napięć
    więcej :)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 77. Data: 2014-09-15 08:33:45
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-15 01:23, butek pisze:

    > E tam, jednocześnie to pikuś. Często są potrzebne w określonej
    > *sekwencji* załączania, gorzej niż w muzealnych 8008/8080, bo i napięć
    > więcej :)

    To wtedy dajesz dedykowany układ zasilający. Ja do Spartana daję trzy
    1117 na napięcia 3.3, 2.5, i 1.25 V.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 78. Data: 2014-09-15 09:54:33
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > na kazdym kroku i galerie, ale jak idzie i ksiazki i wyksztalcenie to
    > cofnelismy siedo czasow w ktorych Prus pisal swoje Kroniki

    Nie siej defetyzmu. Mamy około 40% ludzi z wyższym wykształceniem, to
    ogromny potencjał intelektualny.
    Dzięki temu według wszelkich oficjalnych informacji jesteśmy "zieloną wyspą"
    i prężnie rozwijającą się gospodarką.
    Nawet według przywołanego przez Ciebie Newsweeka jest bardzo dobrze,
    artykuł:
    http://biznes.newsweek.pl/polska-gospodarka-od-a-do-
    zle-newsweek-pl,artykuly,344015,1.html
    "W 1989 r. Polska stała na krawędzi bankructwa. Dziś jest o krok od awansu
    do grupy 20 najbogatszych krajów świata z produktem krajowym brutto na
    poziomie 22 tys. dolarów na głowę."
    Pniemy się w górę i to bez kosztownej innowacyjności i naukowców.

    Jak widać książki nie są potrzebne do dynamicznego rozwoju kraju i
    społeczeństwa. Obecny świat zmienił się. Nie trzeba wiele produkować, żeby
    rosnąć w siłę. Same galerie handlowe i przedstawicielstwa zagranicznych
    banków mogą być solidną podstawą gospodarki.
    I jeszcze odpowiednio dobrane wskaźniki statystyczne - dzięki nim wszystko
    udowodnisz. :))

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 79. Data: 2014-09-15 10:04:41
    Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com>

> [...]
    > algorytmow do optymalizacji linii paskowych

    > Nei pisze. Wiekszosc rzeczy nei wymaga matematyki. Ale protestuje co
    > do opinii "polebanej matematyce" czy jak tam

    > Jak bylem w 6 klasie szkoly podstawowej i chcialem pzreczytac Goldego
    > Wzmacznaicze Transystorowe to nauczylem sie rachunku macierzowego i
    > liczb zespolonych
    >

    > Dowolna dzialanosc inzynierska jest jak piramida. Czym blizej jestes
    > podstawy, tym mniej matematyki potzrebujesz. Rusuje taki obrazek
    > studentom gdy pytaja sie po co ich ucze tego do ucze. Tak na
    > marginesie, zarobki to symetryczna odwrocona piramida

    MSPANC Czy Twoje wykłady są równie chaotycznie prowadzone
    jak pisane tutaj teksty (pełno literówek i "chaos myślowy").
    Tak sobie patrzę, czego spodziewać się po studentach jeśli wykładowcy
    nie panują nad swoim wywodem... (specjalnie nie odciąłem cytowanych powyżej
    tekstów, żebyś mógł jednym rzutem oka porównać swoje teksty i krytykowanego
    przez Ciebie adwersarza)

  • 80. Data: 2014-09-15 10:10:47
    Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com>

    Użytkownik "ZZZ" <n...@n...spam.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > powyżej
    > tekstów, żebyś mógł jednym rzutem oka porównać swoje teksty i

    Przepraszam, że z opóźnieniem dodaję.
    Nie odbierz mojego pytania jako ataku personalnego (nie mam
    takich zamiarów). Ale wydawało mi się, że jeżeli chce się wykazywać
    w dyskusji swoją wyższość nad adwersarzem to należy samemu być bez
    zarzutu.