    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak zaatakowa? fpga
    Date: Sun, 14 Sep 2014 17:36:41 -0500

    On Mon, 15 Sep 2014 00:10:36 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

    >pytania.
    >
    >Skoro nie umie pytać, to jak wybierze odpowiednią książkę?
    >Trochę naciągane. 99 na 100 prędzej czy później trafi na elektrodę
    >zamiast kupować książkę.

    Ksiazke powinien znalezc wertujac ksiazki na polce w ksiegarni

    Ksiazki powinny byc w ksiegarni. Ja tak sie dowiedzialem o
    elektronice. Ciagle jestem w ksiegarni i ciagle cos nowego znajduje.

    Niestety, w Polsce likwiduje sie ksiegarnie, a jak jeszcze jakas
    pozostala to nei ma w niej ksiazek. Ostatnia wizyta w Glownej
    Ksiiegarni Technicznej na Swietokrzyskiej iw Kksiegarni Politechniki
    Warszawskiej - nedza z upadkiem. Upadek z nedza.

    A w miedzyczasie, pod wzgledem innowacji, polska spadla z 44 pozycji
    na pozycje 72 (w rankingu swiatowym) (Newsweek, 32/2014). Wydatki firm
    na innowacje - 98 miejsce. Liczba naukowcow - 117 miejsce, W EWuropie
    - pod wzgledem innowacji - przedostatnie miejsce. Pzred Rumunia. Nawet
    za Albania (IEEE Spectrum jakis czas temu)

    Nie ma ZADNEGO porownania z tym co bylo za komuny. Owszem seks szopy
    na kazdym kroku i galerie, ale jak idzie i ksiazki i wyksztalcenie to
    cofnelismy siedo czasow w ktorych Prus pisal swoje Kroniki

    A.L.