  • 81. Data: 2014-09-15 11:05:32
    Temat: Re: jak zaatakowa? fpga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    >Ksiazke powinien znalezc wertujac ksiazki na polce w ksiegarni
    >Ksiazki powinny byc w ksiegarni. Ja tak sie dowiedzialem o
    >elektronice. Ciagle jestem w ksiegarni i ciagle cos nowego znajduje.

    A u Was Amazon nie spowodowal kryzysu w ksiegarniach ?

    >Niestety, w Polsce likwiduje sie ksiegarnie, a jak jeszcze jakas
    >pozostala to nei ma w niej ksiazek. Ostatnia wizyta w Glownej
    >Ksiiegarni Technicznej na Swietokrzyskiej iw Kksiegarni Politechniki
    >Warszawskiej - nedza z upadkiem. Upadek z nedza.

    Coz chcesz - ktos ma dotowac ksiegarnie ?
    Na uczelni chyba moze liczyc i na znizkowa cene i na klientow, ale ta
    na reprezentacyjnej ulicy musiala przegrac z bankiem :-)

    >A w miedzyczasie, pod wzgledem innowacji, polska spadla z 44 pozycji
    >na pozycje 72 (w rankingu swiatowym) (Newsweek, 32/2014). Wydatki
    >firm

    Coz chcesz, takie czasy ...

    >na innowacje - 98 miejsce. Liczba naukowcow - 117 miejsce, W EWuropie
    >- pod wzgledem innowacji - przedostatnie miejsce. Pzred Rumunia.
    >Nawet
    >za Albania (IEEE Spectrum jakis czas temu)
    >Nie ma ZADNEGO porownania z tym co bylo za komuny.

    Znaczy sie co - za komuny mielismy wiodaca pozycje w swiatowej nauce i
    przemysle ?
    I co sie niby z tym stalo ?

    Przypominam ze za Gierka kupowalismy licencje praktycznie na wszystko.
    Krajowa innowacja ograniczala sie do malego radyjka, kuchenki gazowej,
    lodowki i pralki automatycznej - choc tego nie jestem pewny.

    >Owszem seks szopy na kazdym kroku

    W Warszawie ? Moze, we Wroclawiu tego tyle nie ma.
    Ale jesli sa ... narod tak chce, nie wiesz ze klienci glosuja nogami
    :-)

    >i galerie, ale jak idzie i ksiazki i wyksztalcenie to
    >cofnelismy siedo czasow w ktorych Prus pisal swoje Kroniki

    Ale to chyba razem z calym cywilizowanym swiatem ... oni tez uproscili
    matury...

    J.

  • 82. Data: 2014-09-15 11:06:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    com...
    On Sun, 14 Sep 2014 22:46:06 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:

    >Zeby poslugiwac sie internetem, trzeba wiedziec JAKIE zadawac
    >pytania.
    >A poczatkujacy tego nie wie. Dlatego poztrebna mu ksiazka

    google juz przestalo odpowiadac na "how tu start with fpga" ?

    J.

  • 83. Data: 2014-09-15 11:12:16
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-15 11:05, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Coz chcesz, takie czasy ...

    > Znaczy sie co - za komuny mielismy wiodaca pozycje w swiatowej nauce i

    Z tego co pamiętam pisano że jesteśmy w dziesiątce najbardziej
    rozwiniętych państw świata :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 84. Data: 2014-09-15 11:15:37
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-15 11:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    com...

    > google juz przestalo odpowiadac na "how tu start with fpga" ?

    No co ty. Google to jest zło bo jest opanowane przez Tuska i UE.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 85. Data: 2014-09-16 11:58:43
    Temat: Re: jak zaatakować fpga
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Pszemol wrote:

    > Bez biegłej znajomości będziesz się męczył i ponosił
    > duże ryzyko niezrozumienia tego co przeczytałeś.

    Zależy, o jakiej biegłości mówisz. Gramatycznie i pod
    względem zasobu słów może być całkiem nieźle, ale co
    z tego, skoro przy pierwszej potrzebie otworzenia ust
    efekt będzie przypominał twórczość agenta Crabtree
    z Allo Allo? :-)

    Nawet nie zadajesz sobie sprawy, o ilu "hiderach",
    "tridach", "priwejtach" i "egzekutejblach" muszę
    słuchać na co dzień. :-> Nad dilejtami spuszczę
    zasłonę milczenia...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 86. Data: 2014-09-16 13:32:32
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-09-15 09:54, yabba wrote:
    (ciap)
    > Jak widać książki nie są potrzebne do dynamicznego rozwoju kraju i
    > społeczeństwa.

    (ciap)

    Spalmy te co jeszcze pozostały!

    Włodek

  • 87. Data: 2014-09-16 15:54:47
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 15 Sep 2014 10:10:47 +0200, "ZZZ" <n...@n...spam.com>
    wrote:

    >Użytkownik "ZZZ" <n...@n...spam.com> napisał w wiadomości

    >Przepraszam, że z opóźnieniem dodaję.
    >Nie odbierz mojego pytania jako ataku personalnego (nie mam
    >takich zamiarów). Ale wydawało mi się, że jeżeli chce się wykazywać
    >w dyskusji swoją wyższość nad adwersarzem to należy samemu być bez
    >zarzutu.

    A merytoeycznie masz cos do powiedzenia? Bo jak nei to spadaj

    A.L.

  • 88. Data: 2014-09-16 15:59:45
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 15 Sep 2014 09:54:33 +0200, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    >Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    >Nie siej defetyzmu. Mamy około 40% ludzi z wyższym wykształceniem, to
    >ogromny potencjał intelektualny.
    >Dzięki temu według wszelkich oficjalnych informacji jesteśmy "zieloną wyspą"
    >i prężnie rozwijającą się gospodarką.
    >Nawet według przywołanego przez Ciebie Newsweeka jest bardzo dobrze,
    >artykuł:
    >http://biznes.newsweek.pl/polska-gospodarka-od-a-do
    -zle-newsweek-pl,artykuly,344015,1.html
    >"W 1989 r. Polska stała na krawędzi bankructwa. Dziś jest o krok od awansu
    >do grupy 20 najbogatszych krajów świata z produktem krajowym brutto na
    >poziomie 22 tys. dolarów na głowę."
    >Pniemy się w górę i to bez kosztownej innowacyjności i naukowców.
    >
    >Jak widać książki nie są potrzebne do dynamicznego rozwoju kraju i
    >społeczeństwa. Obecny świat zmienił się. Nie trzeba wiele produkować, żeby
    >rosnąć w siłę. Same galerie handlowe i przedstawicielstwa zagranicznych
    >banków mogą być solidną podstawą gospodarki.
    >I jeszcze odpowiednio dobrane wskaźniki statystyczne - dzięki nim wszystko
> [...]

    Jak ktos niedawno napsial: Polska chce wydac 150 miliardow zlotych na
    uzborjenie armii. Owszem, w Polsce produkuje sie rozne rzeczy, na
    prtzykald meble i okna. Ile okien tzreba wyprodukowac zeby kupic jeden
    helikopter bojowy? Czy wprodukujemy i wyeksportujemy dostatecznei dzua
    ilosc jablek aby kupic F-16?

    Problem polega na oszusywie: jak pojde do fryzjera i zalace mu iles
    tam zlotych, te ilas tam zlotych zostanei zaliczone do PKB. PKB nie
    liczy produkcji, a OBROT pieniedzmi. Wiec to czyni wrazenie ze kraj
    moze sie stac bogaty dzieki usllugom i handlowi. Gowno prawda

    A.L.

  • 89. Data: 2014-09-16 19:47:38
    Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com>

    > On Mon, 15 Sep 2014 10:10:47 +0200, "ZZZ" <n...@n...spam.com>

    > A merytoeycznie masz cos do powiedzenia? Bo jak nei to spadaj
    >
    > A.L.

    Studentom każ spadać jak będą zadawać pytania.

    ZZ

  • 90. Data: 2014-09-16 19:49:02
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to europejczyk, wychowany na ucinaniu głowy przeciwnikom...