    From: "ZZZ" <n...@n...spam.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak zaatakować fpga
    Date: Mon, 15 Sep 2014 10:04:41 +0200
    <1...@4...com>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:17ub1algjdi4p41llovb0s13o3dafoaai5@4ax.com...

    > Moze 890% to przesada

    > Wiem. Na przykald mikrofale. Kiedys wspolpracowalem z faciem an temat
    > algorytmow do optymalizacji linii paskowych

    > Nei pisze. Wiekszosc rzeczy nei wymaga matematyki. Ale protestuje co
    > do opinii "polebanej matematyce" czy jak tam

    > Jak bylem w 6 klasie szkoly podstawowej i chcialem pzreczytac Goldego
    > Wzmacznaicze Transystorowe to nauczylem sie rachunku macierzowego i
    > liczb zespolonych
    >

    > Dowolna dzialanosc inzynierska jest jak piramida. Czym blizej jestes
    > podstawy, tym mniej matematyki potzrebujesz. Rusuje taki obrazek
> [...]

    MSPANC Czy Twoje wykłady są równie chaotycznie prowadzone
    jak pisane tutaj teksty (pełno literówek i "chaos myślowy").
    Tak sobie patrzę, czego spodziewać się po studentach jeśli wykładowcy
    nie panują nad swoim wywodem... (specjalnie nie odciąłem cytowanych powyżej
    tekstów, żebyś mógł jednym rzutem oka porównać swoje teksty i krytykowanego
    przez Ciebie adwersarza)