  • 11. Data: 2010-11-13 20:17:47
    Temat: Re: jak wymusic nagrywanie z mala predkoscia
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-13 18:23, Tomaszek pisze:

    > Jak nagrywarka nie rozpozna wszystkich możliwych prędkości z jakimi
    > można dany nośnik nagrać, to żaden program, nawet najwspanialszy nie
    > pozwoli jej nagrać tej płytki z inną prędkością.

    To zależy jaką płytkę kupisz. Najczęściej można kupić 32x i 52x.

    A programik, którego
    > używasz do świetnych akurat nie należy.

    Testowałam różne i już od roku używam tylko ten. Oczywiście mogę jeszcze
    za pomocą Windows 7 nagrywać.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-11-13 20:50:50
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2010-11-13 16:44, Czarek pisze:

    > Gdzie tu jest podane, że prędkość musi być x2? Widzę tylko "low" czyli z
    > małą prędkością.

    kolega autor chyba zasugerował się:
    Mode : 2/XA :)

  • 13. Data: 2010-11-14 11:34:04
    Od: Sebcio <s...@w...pl>

    On Sat, 13 Nov 2010 21:50:50 +0100, Padre <P...@n...net> wrote:

    >kolega autor chyba zasugerował się:
    >Mode : 2/XA :)
    akurat nnie tym tylko opisem przygotowania plytki z jakiegos forum
    gdzie bylo napisane ze potrzeba uzyc predkosci 1x lub 2x :)

  • 14. Data: 2010-11-14 11:58:38
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-13 21:17, animka pisze:
    > To zależy jaką płytkę kupisz. Najczęściej można kupić 32x i 52x.

    Nie, nie chce mi się już Tobie wyjaśniać, dlaczego to zależy od
    nagrywarki, a nie od płyty...

  • 15. Data: 2010-11-14 12:02:46
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, nie chce mi się już Tobie wyjaśniać, dlaczego to zależy od
    > nagrywarki, a nie od płyty...

    Mądrale często nie mają racji. "To" zależy od jednego i drugiego.

  • 16. Data: 2010-11-14 14:07:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-14 12:34, Sebcio pisze:

    > akurat nnie tym tylko opisem przygotowania plytki z jakiegos forum
    > gdzie bylo napisane ze potrzeba uzyc predkosci 1x lub 2x :)

    Z którego roku bylo to forum?

    --
    animka

  • 17. Data: 2010-11-14 17:57:57
    Od: Padre <P...@n...net>

    ścią.

    > akurat nnie tym tylko opisem przygotowania plytki z jakiegos forum

    Tyle że powoływałeś się na stronę producenta...

  • 18. Data: 2010-11-14 20:35:54
    Od: Sebcio <s...@w...pl>

    On Sun, 14 Nov 2010 18:57:57 +0100, Padre <P...@n...net> wrote:

    >ścią.

    >Tyle że powoływałeś się na stronę producenta...
    wiem, moj blad, ale zrobilem dobrze, wiec jest ok

  • 19. Data: 2010-11-14 20:56:49
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 13-11-2010 16:16, Czarek pisze:

    > Wątpliwe aby szybkość nagrywania (2 - 4) była przyczyną niedziałania płyty.

    Tu się mylisz. Widać to bardzo boleśnie na starszych sprzętach audio
    (nawet BOSE) montowanych w Mercedesach. Tam jak nie nagrasz płyty z
    prędkością max 4x (lepiej 2x) to możesz zapomnieć o sprawnym słuchaniu
    muzyki czy przeglądaniu map w nawigacji.

  • 20. Data: 2010-11-14 20:59:50
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "CUT_INZ" napisał:

> [...]
    > prędkością max 4x (lepiej 2x) to możesz zapomnieć o sprawnym słuchaniu
    > muzyki czy przeglądaniu map w nawigacji.

    Co to ma do tematu? Może napiszesz, że na patefonie z lat 30-tych też się
    nie da odtworzyć? Skąd takie cudactwa wyłażą?

    Remek