    From: Piotr M <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jak wpływa na rynek darmowo?ć rozmów
    Date: Sat, 19 Jun 2010 21:47:53 +0200

    W dniu 19 czerwca 2010 19:37, Grzegorz Krukowski pisze:

    > Plej ma na dziś dwie fajne cechy - długa aktywność karty po
    > doładowaniu, co jest dużym plusem dla naprawdę mało dzwoniących

    g. prawda, jakoś jak kilka lat byłem w taktaku i simplusie i gadałem i
    pisałem jakoś normalnie, to i tak przychodził moment, że musiałem
    doładować bo bym nie miał "wychodzących"

    > i stan
    > darmowy któy jest b. fajną rzeczą jak masz na co wydać ,,resztę''
    > doładowania, w przeciwnym przypadku nic nie zyskujesz (czytaj, nie
    > masz problemu z wykorzystaniem tych 30 zł na inne usługi oraz
    > dzwonieie poza sieć).

    g. prawda, kompletnie nielogiczne myślenie. Jak masz problem z wydaniem
    30zł na karcie, to o co Ci stan darmowy, aby wykonać 3 rozmowy
    jednominutowe na tydzień?

    Może przestań teoretyzować, a zajmij się praktyką.

    > W reszcie nie różni się diametralnie od W3. W3
    > ma za to taką wadę, że sekuje P.

    Zejdź na ziemię. Powyższe cechy są diametralnie wyróżniające od
    konkurencji, co i ona zaczęła i musiała się na nich wzorować. Już nie
    wspominając o darmowych smsach.
    Jak dla ciebie darmowe rozmowy, darmowe smsy i brak ważności konta, to
    nie są diametralne różnice i niczym nowym, to choć trochę poszerz swoją
    wiedzy i zapoznaj się z ofertą prepaid operatorów z ostatnich lat.

    > Realną ofertę poznamy i tak po okresie asymmetrii MTR bo i P nie
    > będzie miał forów a i W3 nie będzie miała wymówek. Mi na razie
    > wystarcza pośredni wpływ P na rynek.

    Znów poszerz swoją wiedzę. Bo stajesz się mądrzejszy od UOKiK. Ale
    oczywiście nikt Ci tego nie zabrania..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?