  • Data: 2010-06-19 20:03:00
    Temat: Re: jak wpływa na rynek darmowo?ć rozmów
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 Jun 2010 21:47:53 +0200, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    >g. prawda, jakoś jak kilka lat byłem w taktaku i simplusie i gadałem i
    >pisałem jakoś normalnie, to i tak przychodził moment, że musiałem
    >doładować bo bym nie miał "wychodzących"
    No popatrz, z reguły mam termin na wychodzące rok do przodu i już
    dawno mnie to nie ograniczyło.

    >g. prawda, kompletnie nielogiczne myślenie. Jak masz problem z wydaniem
    >30zł na karcie, to o co Ci stan darmowy, aby wykonać 3 rozmowy
    >jednominutowe na tydzień?
    >
    >Może przestań teoretyzować, a zajmij się praktyką.
    Ależ to samo piszę co ty? Osssso chodzi.

    >Zejdź na ziemię. Powyższe cechy są diametralnie wyróżniające od
    >konkurencji, co i ona zaczęła i musiała się na nich wzorować. Już nie
    >wspominając o darmowych smsach.
    >Jak dla ciebie darmowe rozmowy, darmowe smsy i brak ważności konta, to
    >nie są diametralne różnice i niczym nowym, to choć trochę poszerz swoją
    >wiedzy i zapoznaj się z ofertą prepaid operatorów z ostatnich lat.
    Darmmowe rozmowy i smsy daje teraz każda sieć

    >Znów poszerz swoją wiedzę. Bo stajesz się mądrzejszy od UOKiK. Ale
    >oczywiście nikt Ci tego nie zabrania..
    Ależ ja piszę ze swojego punktu widzenia, i nikogo do niczego nie
    zmuszam. Dla mnie P nie wnosi nic nowego przy moim sposobie
    korzystania i profilu dzwonienia. Tylko tyle.
    --
    Grzegorz Krukowski