  • Data: 2010-06-20 07:49:58
    Temat: Re: jak wpływa na rynek darmowo?ć rozmów
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fgvp16d7ksluiv7ggaoaj8am587o0ja2jo@4ax.com...

    > Ale ja to wiem. Tyle że kolega powżej znowu wyskoczył z ewangelizacją
    > aby ratować zbłąkaną duszyczkę a tu nici z tego ;)

    Kolego poniżej, z historii powinieneś wiedzieć, że ewangelizacja terenów nad
    Wisłą była jedynym skutecznym motorem postępu cywilizacyjnego jego
    mieszkańców i obroną przed zakusami wielkich współczesnego swiata. Jak to
    mówią - historia nauczycielką życia. Wtedy jednak wierzenia w różne bóstwa
    tępiono siłą. Ty masz obecnie prawo modlić się do swojego bóstwa o łaskę
    "podwójnego doładowania". Twój wybór i Twoja duszyczka. Ja mam to bez łaski.

    > Plej ma na dziś dwie fajne cechy - długa aktywność karty po
    > doładowaniu, co jest dużym plusem dla naprawdę mało dzwoniących i stan
    > darmowy któy jest b. fajną rzeczą jak masz na co wydać ,,resztę''
    > doładowania, w przeciwnym przypadku nic nie zyskujesz (czytaj, nie
    > masz problemu z wykorzystaniem tych 30 zł na inne usługi oraz
    > dzwonieie poza sieć). W reszcie nie różni się diametralnie od W3.

    Swoje postrzeganie rynku zawężasz jedynie do prepaidów?

    W3
    > ma za to taką wadę, że sekuje P.
    >
    > Realną ofertę poznamy i tak po okresie asymmetrii MTR bo i P nie
    > będzie miał forów a i W3 nie będzie miała wymówek. Mi na razie
    > wystarcza pośredni wpływ P na rynek.

    Play już na początku roku zgłaszał gotowość do przejścia na model kosztowy,
    a wcześniej do wyzerowania MTR ów. W3 broni się przed tą drugą opcją jak
    diabeł przed ewangelizacją. Realną ofertą w Playu , po przyjęciu opcji
    zerowej , byłyby połączenia po 5 gr/min za wychodzące i przychodzące.