eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajak w silniku wykrywany jest zapłon?Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
    Date: Fri, 18 Aug 2017 19:52:48 +0200
    Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
    Lines: 37
    Message-ID: <on7k81$tjj$1@node2.news.atman.pl>
    References: <on2583$ada$1@node1.news.atman.pl>
    <5994a2df$0$661$65785112@news.neostrada.pl> <on2c73$d2i$1@dont-email.me>
    <on3t1p$e9j$1@node2.news.atman.pl> <on470v$93a$1@dont-email.me>
    <on4lft$65a$2@node2.news.atman.pl> <on4s57$gl6$1@dont-email.me>
    <5995f646$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <5995fab2$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5996cfc4$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <on6lhc$fih$2$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5996dccc$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <on6quv$hm6$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Reply-To: "HF5BS" <h...@...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-214-7.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1503089729 30323 89.77.214.7 (18 Aug 2017 20:55:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Aug 2017 20:55:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7294
    X-Antivirus: Avast (VPS 170818-8, 2017-08-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:722303
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:on6quv$hm6$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
    > W przypadku 2 tłoków poruszających się razem oczywista jest konieczność
    > przeciwwagi.
    > W przypadku 4 wydaje mi się, że dwa skrajne kompensują dwa środkowe.
    > Nie kojarzę aby na wale dla 4 cylindrów były przeciwwagi, ale nigdy w
    > realu nie widziałem takiego wała i nie jestem mechanikiem tylko
    > elektronikiem.

    Zawsze są, od maleńkich RC, po największe okrętowe. Przeciwwaga jest zawsze
    na własny cylinder, bądź parę (w niektórych, ale raczej w większości,
    silnikach "V") cylindrów. Od zajebania filmów na YT o konstrukcji silników w
    ogóle. Nie umiem sobie nawet wyobrazić, by dana przeciwwaga równoważyła inny
    gar. Choć ostateczny wpływ na całość ma.

    >
    > W każdym razie wątpliwość oczywista dla 2 wydała mi się nie mieć
    > zastosowania do 4 i dlatego zdziwienie, że uważasz że powinno się widzieć
    > ten sam problem, bo ja nie widzę.

    ZAWSZE tłoki z cylindrami są przeciwważone! Nie widziałem jeszcze silnika z
    normalnym tłokiem, który by nie miał przeciwwag. Może w Wanklu, ale tego nie
    powiem teraz, bo mi zawisł sterownik netu (Wi-Fi), a często weryfikuję
    rzeczy, których jestem mniej pewien... Wydaje mi się, że sama masa tłoków,
    oraz to, że na jeden obrót są 3 zapłony, pewnie też rozfazowane o pół kroku,
    więc tam może... ale kłamać nie chcę. Natomiast tradycyjne zawsze sie
    przeciwważy.

    No i post wyjdzie po przeładowaniu systemu...

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    w odróżnieniu od ludzi, którzy niezdolni są do czystej miłości
    i zawsze muszą mieszać miłość z nienawiścią.
    (C) Zygmunt Freud.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: