  • Data: 2017-08-21 13:49:54
    Temat: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-20 o 16:45, Janusz pisze:
    > A na czym czytasz, smartfonie czy normalnym kopie? jak normalnym to
    > wystarczy czytnik zainstalować np thunderbird-a i wtedy wszystko widać,
    > ładnie pokazuje wątki
    > i widać komu się odpowiada, sam z niego piszę.

    Używam od kilku miesięcy thunderbirda. Nie wnikałem we wszystkie
    możliwości konfiguracyjne.
    Przełączam tylko:
    Widok-Wątki-Nieprzeczytane
    Widok-Wątki-Wszystkie

    Normalnie mam włączone: - Nieprzeczytane.
    Jak w danym wątku pojawi się jeden nowy post to nie widzę na co to jest
    odpowiedź.
    Zazwyczaj mnie to nie obchodzi. W wyjątkowej sytuacji (pi razy oko raz
    na miesiąc) przełączam na chwilę na Wszystkie.
    P.G.