eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajak w silniku wykrywany jest zapłon?Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
    Date: Wed, 16 Aug 2017 15:13:41 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 30
    Message-ID: <on1nf5$7f7$2@dont-email.me>
    References: <omkuhp$b5k$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <598ed59f$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 16 Aug 2017 15:13:41 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="a403bba41515fe6df22c463ff7d04c7d"; logging-data="7655";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19qb1Q2fUJGh0ho70GHhcQh"
    User-Agent: NewsTap/5.2.6 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:jHmZmU055R/cRx3Cy1B2jmrycZA= sha1:Jimg534AMEhuFCCEhuSoDxRbRRo=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:722103
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    > On Fri, 11 Aug 2017 20:54:48 +0200, Mirek <m...@n...dev> wrote:
    >>> Żeby nie podawać paliwa do cylindra, w którym nie następuje zapłon
    >>> i tym samym oszczędzić katalizator.
    >
    >> Ale moment, ta wiedza, że nie odpalil jest dopiero *po* podaniu
    >> paliwa, skąd ma wywrróżyć że nie odpali bez paliwa?
    >
    > To pare dawek poda, a potem przestanie az do naprawy silnika.
    >
    > Ewentualnie bedzie kontrolnie podawal co pare obrotow, sekund, minut
    > ...
    >

    Dokładnie tak!

    Ja mam w tej chwili problem w Passacie V6/2,8l że silnik na zimno ma
    czkawkę na wolnych obrotach i nie wszystkie cylindry palą jak należy. Nie
    wkręca się też dobrze w obroty po naciśnięciu pedału gazu. Lampka "check
    engine" się nie zapala.

    Po nagrzaniu, po przejechaniu 5-6km silnik pracuje równo.

    Jak to diagnozować? Czy jest w komputerze informacja na temat który
    cylinder miał problemy nawet jak nie zapali się CEL? Bo inna naprawa będzie
    jak nierówna praca spowodowana jest jednym cylindrem a inna jak wszystkie
    sześć co jakiś czas wypadają z obiegu...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: