eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 37

  • 31. Data: 2010-11-12 23:41:51
    Temat: Re: jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 12 Lis, 16:47, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Jeśli musisz być na 5 biegu aby osiagnąć 100km/h to chyba
    > nie musisz niczego testować, bo wiesz że jest bardzo kiepsko.
    > Normalny samochód spokojnie setkę osiąga na 3 biegu
    > a niektóre nawet na 2.

    normalny samochód ;) ? dobra, niech Ci będzie. Pytałem tylko o styl
    jazdy który się stosuje w momencie pomiaru przyspieszenia. Przecież
    mógłbym na trzecim biegu osiągnąć 100 tylko nie wiem czy tak właśnie
    robią. Czy w momencie pomiaru przyspieszenia katują silnik i na trójce
    osiągają 100 czy jadą na optymalnych obrotach ? Chyba, że mi
    napiszesz, że można w "normalnym" aucie osiągnąć na optymalnych
    obrotach i na trzecim biegu 100.


  • 32. Data: 2010-11-13 00:25:35
    Temat: Re: jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2010 14:34:57 -0800 (PST), kkk napisał(a):

    >
    > Pod Symbiana masz programik GTx

    Mam i polecam.

    Ostatnio się bawiłem darmowym softem pod Symbiana, też jest całkiem niezły
    i ma większe możliwości.
    http://www.racechrono.com/



    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]


  • 33. Data: 2010-11-13 00:31:38
    Temat: Re: jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2010 14:41:51 -0800 (PST), Mateusz napisał(a):

    > normalny samochód ;) ? dobra, niech Ci będzie. Pytałem tylko o styl
    > jazdy który się stosuje w momencie pomiaru przyspieszenia. Przecież
    > mógłbym na trzecim biegu osiągnąć 100 tylko nie wiem czy tak właśnie
    > robią. Czy w momencie pomiaru przyspieszenia katują silnik i na trójce
    > osiągają 100 czy jadą na optymalnych obrotach ? Chyba, że mi
    > napiszesz, że można w "normalnym" aucie osiągnąć na optymalnych
    > obrotach i na trzecim biegu 100.

    Mój na 2 jedzie max 97 km/h wg GPS i nic więcej nie wycisnę.
    Od 0-100 km/h robię w 12,2s (zimowe opony, i droga o słabej przyczepności
    przez co tracę przy ruszaniu)

    Miezone wspomnianym wcześniej racechono
    http://www.racechrono.com/

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]


  • 34. Data: 2010-11-13 08:21:09
    Temat: Re: jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Mateusz* w wiadomości
    news:987800e5-9141-4239-8d50-561f78a6264f@fv1g2000vb
    b.googlegroups.com
    napisał(a):
    > On 12 Lis, 16:47, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    >> Jeśli musisz być na 5 biegu aby osiagnąć 100km/h to chyba
    >> nie musisz niczego testować, bo wiesz że jest bardzo kiepsko.
    >> Normalny samochód spokojnie setkę osiąga na 3 biegu
    >> a niektóre nawet na 2.
    > normalny samochód ;) ? dobra, niech Ci będzie. Pytałem tylko o styl
    > jazdy który się stosuje w momencie pomiaru przyspieszenia. Przecież
    > mógłbym na trzecim biegu osiągnąć 100 tylko nie wiem czy tak właśnie
    > robią. Czy w momencie pomiaru przyspieszenia katują silnik i na trójce
    > osiągają 100 czy jadą na optymalnych obrotach ? Chyba, że mi
    > napiszesz, że można w "normalnym" aucie osiągnąć na optymalnych
    > obrotach i na trzecim biegu 100.

    Przepraszam Cie bardzo, ale czy Ty jeździłeś kiedyś autem? O posiadanie
    prawa jazdy nie pytam bo odpowidź nasuwa się sama...

    Poproś kogoś o zrobienie testu w stylu przyśpieszamy na każdym biegu nie
    przekraczając 3-4krpm i po prostu zmierz czas przyśpieszenia czymkolwiek. O
    dokładność pomiaru się nie bój, czy to wyjdzie 29s czy 31s nie ma znaczenia,
    bo czas będzie "troche" odbiegał od katalogu.

    A przyśpieszenie podane w katalogu to jest minimalny czas, co oznacza 1 but
    w podłoge do czerwonego pola, 2 but w podłoge i w wielu autach jest już
    100kmph. I taka jazda nie ma nic wspólnego z katowaniem, silnik można używać
    w takim zakresie obrotów, katowanie to ciągła jazda na wysokich lub zbyt
    niskich obrotach.

    Pozdr


  • 35. Data: 2010-11-13 09:11:44
    Temat: Re: jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 13 Lis, 08:21, "Przembo" <x...@x...xx> wrote:
    > Przepraszam Cie bardzo, ale czy Ty je dzi e kiedy autem? O posiadanie
    > prawa jazdy nie pytam bo odpowid nasuwa si sama...

    Daj spokój z takimi wywodami ok ?

    > A przy pieszenie podane w katalogu to jest minimalny czas, co oznacza 1 but
    > w pod oge do czerwonego pola, 2 but w pod oge i w wielu autach jest ju
    > 100kmph. I taka jazda nie ma nic wsp lnego z katowaniem, silnik mo na u ywa
    > w takim zakresie obrot w, katowanie to ci g a jazda na wysokich lub zbyt
    > niskich obrotach.

    Od samego początku wątku chodziło mi właśnie o taką odpowiedź.
    Niektórym po prostu się wydaje, że to, co dla nich jest oczywiste jest
    oczywiste również dla innych.


  • 36. Data: 2010-11-13 10:36:42
    Temat: Re: jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Mateusz* w wiadomości
    news:6d12801a-6a1e-492e-ab68-e8150ce01ebf@k5g2000vbn
    .googlegroups.com
    napisał(a):
    > On 13 Lis, 08:21, "Przembo" <x...@x...xx> wrote:
    >> Przepraszam Cie bardzo, ale czy Ty je dzi e kiedy autem? O posiadanie
    >> prawa jazdy nie pytam bo odpowid nasuwa si sama...
    > Daj spokój z takimi wywodami ok ?
    >> A przy pieszenie podane w katalogu to jest minimalny czas, co oznacza
    >> 1 but w pod oge do czerwonego pola, 2 but w pod oge i w wielu autach
    >> jest ju 100kmph. I taka jazda nie ma nic wsp lnego z katowaniem,
    >> silnik mo na u ywa w takim zakresie obrot w, katowanie to ci g a jazda
    >> na wysokich lub zbyt niskich obrotach.
    > Od samego początku wątku chodziło mi właśnie o taką odpowiedź.
    > Niektórym po prostu się wydaje, że to, co dla nich jest oczywiste jest
    > oczywiste również dla innych.

    Ciesze się że mogłem pomóc w takim razie.

    Pozdr


  • 37. Data: 2010-11-13 16:39:38
    Temat: Re: jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > Pytanie jak w temacie. mam tylko w=B1tpliwo=B6ci jakie mia=B3y by by=E6
    > prze=B3o=BFenia ? przecie=BF mog=EA od 0-100 p=F3j=B6=E6 w systemie 1,3,5 a=
    > lbo
    > standardowo. Jak si=EA robi takie testy ? mo=BFe trzeba skorzysta=E6 z us=
    > =B3ug
    > hamowni ?
    >
    > Pozdrawiam :)

    amatorsko:

    Ktoś bierze stoper (albo i sekundnik) i mówi "start".

    puszczasz sprzęgło naciskając gaz do, i do czerwonego pola
    obrotów, potem 2 bieg, najlepiej nie zdejmując nogi z gazu.
    (czasami 3 bieg, bo 2 może nie wyciągnąć do 100km/h).

    jak masz 100km/h mówisz "stop" :)

    tylko opony muszą być właściwych rozmiarów żeby 100km/h znaczyło 100km/h.


    Precyzje to ma z 0.5 sekundy ;) i dodatkowy pasażer zwiększa masę.


    -------------------

    Mój wynik 11.3sek ;) vs katalogowe 10.5sek (z gratami w bagażniku i inst
    gazową, klima wyłączona). silnik 136koni, jeden test, zwykła droga.

    Test był po to żeby porównać czy w innym starym aucie konie nie zdechły :)


    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: