-
31. Data: 2010-11-12 23:41:51
Temat: Re: jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
Od: Mateusz <m...@g...com>
On 12 Lis, 16:47, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> Jeśli musisz być na 5 biegu aby osiagnąć 100km/h to chyba
> nie musisz niczego testować, bo wiesz że jest bardzo kiepsko.
> Normalny samochód spokojnie setkę osiąga na 3 biegu
> a niektóre nawet na 2.
normalny samochód ;) ? dobra, niech Ci będzie. Pytałem tylko o styl
jazdy który się stosuje w momencie pomiaru przyspieszenia. Przecież
mógłbym na trzecim biegu osiągnąć 100 tylko nie wiem czy tak właśnie
robią. Czy w momencie pomiaru przyspieszenia katują silnik i na trójce
osiągają 100 czy jadą na optymalnych obrotach ? Chyba, że mi
napiszesz, że można w "normalnym" aucie osiągnąć na optymalnych
obrotach i na trzecim biegu 100.
-
32. Data: 2010-11-13 00:25:35
Temat: Re: jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
Od: huri_khan <s...@s...pl>
Dnia Fri, 12 Nov 2010 14:34:57 -0800 (PST), kkk napisał(a):
>
> Pod Symbiana masz programik GTx
Mam i polecam.
Ostatnio się bawiłem darmowym softem pod Symbiana, też jest całkiem niezły
i ma większe możliwości.
http://www.racechrono.com/
--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY] [Cruze 1,8 LT]
-
33. Data: 2010-11-13 00:31:38
Temat: Re: jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
Od: huri_khan <s...@s...pl>
Dnia Fri, 12 Nov 2010 14:41:51 -0800 (PST), Mateusz napisał(a):
> normalny samochód ;) ? dobra, niech Ci będzie. Pytałem tylko o styl
> jazdy który się stosuje w momencie pomiaru przyspieszenia. Przecież
> mógłbym na trzecim biegu osiągnąć 100 tylko nie wiem czy tak właśnie
> robią. Czy w momencie pomiaru przyspieszenia katują silnik i na trójce
> osiągają 100 czy jadą na optymalnych obrotach ? Chyba, że mi
> napiszesz, że można w "normalnym" aucie osiągnąć na optymalnych
> obrotach i na trzecim biegu 100.
Mój na 2 jedzie max 97 km/h wg GPS i nic więcej nie wycisnę.
Od 0-100 km/h robię w 12,2s (zimowe opony, i droga o słabej przyczepności
przez co tracę przy ruszaniu)
Miezone wspomnianym wcześniej racechono
http://www.racechrono.com/
--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY] [Cruze 1,8 LT]
-
34. Data: 2010-11-13 08:21:09
Temat: Re: jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
Od: "Przembo" <x...@x...xx>
*Mateusz* w wiadomości
news:987800e5-9141-4239-8d50-561f78a6264f@fv1g2000vb
b.googlegroups.com
napisał(a):
> On 12 Lis, 16:47, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
>> Jeśli musisz być na 5 biegu aby osiagnąć 100km/h to chyba
>> nie musisz niczego testować, bo wiesz że jest bardzo kiepsko.
>> Normalny samochód spokojnie setkę osiąga na 3 biegu
>> a niektóre nawet na 2.
> normalny samochód ;) ? dobra, niech Ci będzie. Pytałem tylko o styl
> jazdy który się stosuje w momencie pomiaru przyspieszenia. Przecież
> mógłbym na trzecim biegu osiągnąć 100 tylko nie wiem czy tak właśnie
> robią. Czy w momencie pomiaru przyspieszenia katują silnik i na trójce
> osiągają 100 czy jadą na optymalnych obrotach ? Chyba, że mi
> napiszesz, że można w "normalnym" aucie osiągnąć na optymalnych
> obrotach i na trzecim biegu 100.
Przepraszam Cie bardzo, ale czy Ty jeździłeś kiedyś autem? O posiadanie
prawa jazdy nie pytam bo odpowidź nasuwa się sama...
Poproś kogoś o zrobienie testu w stylu przyśpieszamy na każdym biegu nie
przekraczając 3-4krpm i po prostu zmierz czas przyśpieszenia czymkolwiek. O
dokładność pomiaru się nie bój, czy to wyjdzie 29s czy 31s nie ma znaczenia,
bo czas będzie "troche" odbiegał od katalogu.
A przyśpieszenie podane w katalogu to jest minimalny czas, co oznacza 1 but
w podłoge do czerwonego pola, 2 but w podłoge i w wielu autach jest już
100kmph. I taka jazda nie ma nic wspólnego z katowaniem, silnik można używać
w takim zakresie obrotów, katowanie to ciągła jazda na wysokich lub zbyt
niskich obrotach.
Pozdr
-
35. Data: 2010-11-13 09:11:44
Temat: Re: jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
Od: Mateusz <m...@g...com>
On 13 Lis, 08:21, "Przembo" <x...@x...xx> wrote:
> Przepraszam Cie bardzo, ale czy Ty je dzi e kiedy autem? O posiadanie
> prawa jazdy nie pytam bo odpowid nasuwa si sama...
Daj spokój z takimi wywodami ok ?
> A przy pieszenie podane w katalogu to jest minimalny czas, co oznacza 1 but
> w pod oge do czerwonego pola, 2 but w pod oge i w wielu autach jest ju
> 100kmph. I taka jazda nie ma nic wsp lnego z katowaniem, silnik mo na u ywa
> w takim zakresie obrot w, katowanie to ci g a jazda na wysokich lub zbyt
> niskich obrotach.
Od samego początku wątku chodziło mi właśnie o taką odpowiedź.
Niektórym po prostu się wydaje, że to, co dla nich jest oczywiste jest
oczywiste również dla innych.
-
36. Data: 2010-11-13 10:36:42
Temat: Re: jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
Od: "Przembo" <x...@x...xx>
*Mateusz* w wiadomości
news:6d12801a-6a1e-492e-ab68-e8150ce01ebf@k5g2000vbn
.googlegroups.com
napisał(a):
> On 13 Lis, 08:21, "Przembo" <x...@x...xx> wrote:
>> Przepraszam Cie bardzo, ale czy Ty je dzi e kiedy autem? O posiadanie
>> prawa jazdy nie pytam bo odpowid nasuwa si sama...
> Daj spokój z takimi wywodami ok ?
>> A przy pieszenie podane w katalogu to jest minimalny czas, co oznacza
>> 1 but w pod oge do czerwonego pola, 2 but w pod oge i w wielu autach
>> jest ju 100kmph. I taka jazda nie ma nic wsp lnego z katowaniem,
>> silnik mo na u ywa w takim zakresie obrot w, katowanie to ci g a jazda
>> na wysokich lub zbyt niskich obrotach.
> Od samego początku wątku chodziło mi właśnie o taką odpowiedź.
> Niektórym po prostu się wydaje, że to, co dla nich jest oczywiste jest
> oczywiste również dla innych.
Ciesze się że mogłem pomóc w takim razie.
Pozdr
-
37. Data: 2010-11-13 16:39:38
Temat: Re: jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
Od: " Michał" <m...@g...pl>
> Pytanie jak w temacie. mam tylko w=B1tpliwo=B6ci jakie mia=B3y by by=E6
> prze=B3o=BFenia ? przecie=BF mog=EA od 0-100 p=F3j=B6=E6 w systemie 1,3,5 a=
> lbo
> standardowo. Jak si=EA robi takie testy ? mo=BFe trzeba skorzysta=E6 z us=
> =B3ug
> hamowni ?
>
> Pozdrawiam :)
amatorsko:
Ktoś bierze stoper (albo i sekundnik) i mówi "start".
puszczasz sprzęgło naciskając gaz do, i do czerwonego pola
obrotów, potem 2 bieg, najlepiej nie zdejmując nogi z gazu.
(czasami 3 bieg, bo 2 może nie wyciągnąć do 100km/h).
jak masz 100km/h mówisz "stop" :)
tylko opony muszą być właściwych rozmiarów żeby 100km/h znaczyło 100km/h.
Precyzje to ma z 0.5 sekundy ;) i dodatkowy pasażer zwiększa masę.
-------------------
Mój wynik 11.3sek ;) vs katalogowe 10.5sek (z gratami w bagażniku i inst
gazową, klima wyłączona). silnik 136koni, jeden test, zwykła droga.
Test był po to żeby porównać czy w innym starym aucie konie nie zdechły :)
pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/