  • 1. Data: 2010-11-12 12:31:08
    Temat: jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Witam,

    Pytanie jak w temacie. mam tylko wątpliwości jakie miały by być
    przełożenia ? przecież mogę od 0-100 pójść w systemie 1,3,5 albo
    standardowo. Jak się robi takie testy ? może trzeba skorzystać z usług
    hamowni ?

    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2010-11-12 12:32:05
    Temat: Re: jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mateusz

> [...]
    > przełożenia ? przecież mogę od 0-100 pójść w systemie 1,3,5 albo
    > standardowo. Jak się robi takie testy ? może trzeba skorzystać z usług

    Dobrze się czujesz?

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-11-12 12:50:32
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mateusz" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > przełożenia ? przecież mogę od 0-100 pójść w systemie 1,3,5 albo
    > standardowo. Jak się robi takie testy ? może trzeba skorzystać z usług

    1-3-co?

    http://allegro.pl/g-tech-pro-competition-gtech-hamow
    nia-okazja-bcm-i1315419045.html

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-11-12 12:54:03
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 12 Lis, 12:32, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Dobrze się czujesz?

    Wyśmienicie. W czym problem? 1-3-5 to biegi, pytałem czysto
    teoretycznie.

  • 5. Data: 2010-11-12 12:54:50
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 12 Lis, 12:50, "kamil" <k...@s...com> wrote:
    > http://allegro.pl/g-tech-pro-competition-gtech-hamow
    nia-okazja-bcm-i1...

    Dzięki wielkie !

  • 6. Data: 2010-11-12 12:56:40
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mateusz" <m...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    nia-okazja-bcm-i1...

    > Dzięki wielkie !

    Mam jakas starsza podstawowa wersje bez pamieci, podlaczania do komputera i
    innych pierdolow, sprawdza sie doskonale i jest dosc wiarygodny
    (porownywalem z dwoma innymi).

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-11-12 13:03:14
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 12 Lis, 12:56, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    > Mam jakas starsza podstawowa wersje bez pamieci, podlaczania do komputera i
    > innych pierdolow, sprawdza sie doskonale i jest dosc wiarygodny
    > (porownywalem z dwoma innymi).

    Rozumiem. Powiedz mi jeszcze w jakich warunkach przeprowadzasz takie
    testy ? przy bezwietrznej pogodzie i prostej, dobrej drodze czy
    niekoniecznie.

  • 8. Data: 2010-11-12 13:08:32
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    W dniu 12.11.2010 12:56, kamil pisze:

> [...]
    > komputera i innych pierdolow, sprawdza sie doskonale i jest dosc
    > wiarygodny (porownywalem z dwoma innymi).

    Taniej może wyjść aplikacja na iphona. Są też podobne na Androida.

    http://www.youtube.com/watch?v=0-DFbJQbeSY

    --
    ganda

  • 9. Data: 2010-11-12 13:10:16
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    W dniu 12.11.2010 12:31, Mateusz pisze:
> [...]
    > przełożenia ? przecież mogę od 0-100 pójść w systemie 1,3,5 albo
    > standardowo. Jak się robi takie testy ? może trzeba skorzystać z usług

    Ale co chcesz zmierzyc?

    --
    ganda

  • 10. Data: 2010-11-12 13:47:55
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 12 Lis, 13:08, Paweł Andziak <g...@g...pl> wrote:
    > Taniej może wyjść aplikacja na iphona. Są też podobne na Androida.

    może poszukam jakiegoś softu pod symbiana... dzięki za sugestię.
    Chciałbym zmierzyć przyspieszenie.