-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak umyć podwozie przed konserwacją?
Date: Tue, 22 Jun 2010 23:44:31 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 17
Message-ID: <hvras6$274b$1@news2.ipartners.pl>
References: <4c208da1$0$19166$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-89-174-118-9.multimo.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1277243078 72843 89.174.118.9 (22 Jun 2010 21:44:38 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 22 Jun 2010 21:44:38 GMT
In-Reply-To: <6...@n...onet.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2291469
[ ukryj nagłówki ]kogutek pisze:
> zrobić poprawki. Bardzo ważne jest pierwsze, zaraz po zakupie nowego samochodu,
> zabezpieczenie profili. Zrobione pierwszy raz w 5 letnim samochodzie jest o
> wiele mniej skuteczne. Podejrzewam że współczesny popularny samochód, obliczony
> na 7 do 10 lat użytkowania. Gdyby był zabezpieczany tak jak zalecał producent
> 125p. To elementy blaszane były by praktycznie niezniszczalne z powodu korozji
Muszę się zgodzić. pf125p '88, zabezpieczony bardzo porządnie zaraz po wyjeździe
z fabryki, przejechał następne 13 lat/150kkm bez widocznej korozji (poza dwoma
elementami,
gdzie miał stłuczki). Nawet drzwi, progi - bez zarzutu! I to mimo jeżdżenia w zimie
i parkowania głównie pod chmurką przez znakomitą większość tego okresu.
Preparat ów nie był smołowaty, raczej coś a'la wosk, brązowe, śmierdzące przez 13
lat...
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.06.10 09:26 Michał Gut
- 23.06.10 09:37 Michał Gut
- 23.06.10 12:35 kogutek
- 23.06.10 12:43 krzysiek82
- 23.06.10 15:21 krzysiek82
- 23.06.10 15:53 kamil
- 23.06.10 18:26 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 23.06.10 22:26 Michał Gut
- 23.06.10 23:42 kogutek
- 23.06.10 23:47 kogutek
- 24.06.10 10:26 Michał Gut
- 24.06.10 10:29 Michał Gut
- 24.06.10 10:33 krzysiek82
- 24.06.10 10:40 krzysiek82
- 24.06.10 12:09 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=