  • 1. Data: 2009-06-17 10:35:07
    Temat: jak to mozliwe technicznie, czy ktos to wyglumaczy?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    http://sk2.telekamera.pl/poj_2.html

    kamera gsm

    co to za urzadzenia, w jaki sposob wpusczony obraz zostal do internetu

    cos takiego by mnie internesowalo aby moniotorowac dom

    najlepiej obraz wyswietlacz na telefonie? znacie takie mozliwosc?

  • 2. Data: 2009-06-17 10:51:15
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    dodam ze obecnie dom ogladam przez telefon nokia e51
    ale tak ze musze wejsc z telefonu przez VNC na zewnetrzny ip ktory mam na
    komputerze,
    przez VNC zainsalowane na noki, a chcialbym wchodzic bezposrednio na kamerke
    ip jak wlaczy sie alarm

    a nie na n komputer

    wiem ze jest taki program na telefon ale nie moge znalezc nazwy, chodzi o
    program co otworzy strone www
    z aktive x

  • 3. Data: 2009-06-17 11:15:35
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Amir pisze:
> [...]
    > na komputerze,
    > przez VNC zainsalowane na noki, a chcialbym wchodzic bezposrednio na

    Ustawic przekierowanie portow dla IP kamerki

  • 4. Data: 2009-06-17 11:23:39
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Amir pisze:
> [...]
    >
    > cos takiego by mnie internesowalo aby moniotorowac dom
    >
    > najlepiej obraz wyswietlacz na telefonie? znacie takie mozliwosc?
    a nie prosciej kupic kamerke na wifi do monitoringu? na alledrogo tego
    pelno...

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 5. Data: 2009-06-17 11:43:42
    Od: Marx <M...@n...com>

    KuFeL pisze:

    > a nie prosciej kupic kamerke na wifi do monitoringu? na alledrogo tego
    > pelno...

    to WiFi ma juz taki zasieg jak GSM...? :)
    Marx

  • 6. Data: 2009-06-17 12:12:57
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Marx pisze:

    > to WiFi ma juz taki zasieg jak GSM...? :)

    padlo pytanie o monitoring domu / mieszkania a nie mobilny. Precyzyjna
    odpowiedz wobec pytania a nie gdybanie dokola tematu.

    Pzdr,
    KuFeL

  • 7. Data: 2009-06-17 14:29:22
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 17 Jun 2009 12:35:07 +0200, "Amir" <d...@g...pl> wrote:

    >http://sk2.telekamera.pl/poj_2.html
    >
    >kamera gsm
    >
    >co to za urzadzenia, w jaki sposob wpusczony obraz zostal do internetu

    Ja tam sobie to obejrzałem i raczej to wygląda na przygotowane demko a
    nie transmisje on-line. Akurat niby kręcą sie w okolicy gdzie akurat
    jestem - warszawski Mokotów, okolice Gagarina, Puławskiej,
    Madalińskiego etc. Tylko że z kamery niebo z chmurkami a w realu jest
    full słońce. Nie mówiąc o tym że na Puławskiej jest teraz korek w
    kierunku Paiseczna a na kamerce automagicznie nei ma. ;-)

    >cos takiego by mnie internesowalo aby moniotorowac dom

    Kamera IP plus klient na komórkę. Jak nie ma klienta to np. zrzut z
    kamery plików JPG na serwer FTP i wtedyu dostęp - ale statyczny - z
    przeglądarki webowej.

    >najlepiej obraz wyswietlacz na telefonie? znacie takie mozliwosc?

    Ja mam pogdląd w robocie. Mam sprzętowy rejestrator do kamer który po
    skonfigurowaniu wyrzuca także (via port Ethernet) streaming obrazu na
    określony port routera. Do tego mam klienta na Symbiana lub WM.

    Zdrówko

  • 8. Data: 2009-06-17 14:40:53
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 17 Jun 2009 16:29:22 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
    <b...@j...org.pl> wrote:

> [...]
    >full słońce. Nie mówiąc o tym że na Puławskiej jest teraz korek w
    >kierunku Paiseczna a na kamerce automagicznie nei ma. ;-)

    Jeszcze jedno jak ktoś zna okolice ską niby jest transmitowany obraz -
    kamera od kilkunastu minut kręci się w kółko bez jakiegoś określonego
    celu po Puławskeij i bocznych uliczkach. Jak sobie zatrzymasz
    transmisję to po kilku minutach rusza w tym samym miejscu ;-) A między
    kamerami http://sk2.telekamera.pl/poj_2.html i
    http://sk2.telekamera.pl/poj_1.html które były nagrywane z tego samego
    auta (tylko jedna ma widok z przodu a druga w bok) jest jakieś
    półtorej minuty przesuniecia obrazu. Ergo: lypa a nie obraz on-line.
    ;-)

    Zdrówko

  • 9. Data: 2009-06-17 19:53:04
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Ustawic przekierowanie portow dla IP kamerki

    tylko obraz mi sie nie zalacza

    na kamerce mam globalne ip wiec nie musze przekierowywac portow

  • 10. Data: 2009-06-17 19:54:53
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > skonfigurowaniu wyrzuca także (via port Ethernet) streaming obrazu na
    > określony port routera. Do tego mam klienta na Symbiana lub WM.

    skad masz klienta na symbiana?
    czy byl w komplecie z rejestratorem? jesli tak jaki to rejestrator?