  • Data: 2009-01-17 23:10:27
    Temat: Re: jak to jest z tym gazem?
    Od: Konrad Anikiel <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    Kazik wrote:

    > W takim razie zwracam honor, Konradzie.
    >
    > Nie mam od wielu juz lat stycznosci z zywa polska mowa.

    Ależ nie ma problemu, ja właśnie sam mam staram się używać obcego języka
    na codzień z ciekawymi skutkami. Ponieważ Anglia jest na zachodzie
    Europy, a dalej kawał oceanu, to tu prawie nie ma bakteryjnych chorób,
    ludzie nie mają kataru. No i nie bardzo wiedziałem jak powiedzieć
    kolegom w pracy, że ja mam katar. Znalazłem w słowniku "wog- katar". Nie
    wiedziałem że od 50 lat to słowo jest obraźliwym określeniem na
    ciemnoskórego obcokrajowca. Na szczęście w biurze sami biali- od nikogo
    w zęby nie dostałem :-)
    Konrad