-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46.80.MISMATCH!postnews.google.com
!e26g2000vbz.googlegroups.com!not-for-mail
From: tippyland <t...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak to jest z dieslami?
Date: Tue, 26 Apr 2011 23:51:30 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 11
Message-ID: <f...@e...googlegroups.com>
References: <ip3avv$22j0$1@news.mm.pl> <ip4fgp$j4a$1@inews.gazeta.pl>
<c1.01.3QJMDw$0IY@mike.oldfield.org.pl> <ip7dum$1ukd$1@news.mm.pl>
<c1.01.3QJzXp$0JC@mike.oldfield.org.pl> <ip8dcd$1a21$2@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.205.243.130
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
X-Trace: posting.google.com 1303887090 26150 127.0.0.1 (27 Apr 2011 06:51:30 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Apr 2011 06:51:30 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: e26g2000vbz.googlegroups.com; posting-host=195.205.243.130;
posting-account=G0drRwoAAACtGmtj_skFDu68_ZxGxl68
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.16)
Gecko/20110319 Firefox/3.6.16 ( .NET CLR 3.5.30729;
.NET4.0E),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2364168
[ ukryj nagłówki ]Co w przypadku, gdy samochod ma duza mase, silnik to 2.5 TDI ze
stosunkowo nieduza moca i przy zmianie biegu z 3 na 4 potrzebuje min.
2500-2800obr/min. Do tego jest wyjazd z posesji bezposrednio na droge
krajowa, ktora od razu idzie w gore przez dlugie wzniesienie i
spokojna jazda na niskich obrotach przez pierwsze km. odpada.
Co lepsze, zylowac zimny silnik do tych 2500-2800obr/min, tak by
kulturalnie zmienic bieg, czy tez nie przekraczac tych 2000obr/min i
zmieniac bieg na wyzszy, przy czym jest to zdecydowanie za malo dla
wyzszego biegu. Silnik dusi sie, czuc duze naprezenia na skrzynie,
panewki, itd.?
Następne wpisy z tego wątku
- 27.04.11 09:26 n...@o...pl
- 27.04.11 09:26 n...@o...pl
- 27.04.11 09:26 n...@o...pl
- 27.04.11 09:27 cbnet
- 27.04.11 09:56 bluedadun
- 27.04.11 10:54 Robert_J
- 27.04.11 10:59 Robert_J
- 27.04.11 11:05 Robert_J
- 27.04.11 11:11 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 27.04.11 11:30 Maciej Browarczyk
- 27.04.11 19:04 CeSaR
- 27.04.11 19:30 wit
- 27.04.11 21:25 zdan
- 27.04.11 22:43 Adam Płaszczyca
- 27.04.11 22:44 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=