  • 51. Data: 2013-02-16 18:34:55
    Temat: Re: jak sie wbic na router
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    akurat nie zalezy mi na tym zeby w dyskusje ze mna wdawaly sie tepe
    buce, wiec obys mial racje.

  • 52. Data: 2013-02-16 19:42:09
    Od: PM <p...@x...xx>

    W dniu 2013-02-16 18:26, Michal napisał(a):

    > Fakt, ale przy założeniu że (prawie) cała infrastruktura jest na hubach,
    > a to się rzadko obecnie zdarza. Nawet w domu mam teraz w strukturze
    > sieci 6 switchy, więc jeden hub nie załatwia sprawy,
    > bo ruch przytnie i tak inny switch. To chyba już prościej niż robić
    > podmianę całego sprzętu do testów zrobić na szybko jakiś ether
    > poisioning itp., ale strasznie dawno nie było to potrzebne - chyba nadal
    > z obecnym switchami SOHO da się bez problemu.

    Czasami wystarczy się wpiąć zaraz za routerem, albo tu gdzie
    podejrzewasz problem, ale na ogół niestety nie jest tak prosto.

    Nie tak dawno miałem ciekawą sytuacje, kilkanaście kompów w sieci
    klienta zaczęło się niemiłosiernie mulić. Problem okazał się dziwny a
    wręcz śmieszny - jeden komp miał trzaśniętą sieciówkę i przez niego
    zapętliły się switche, do tej pory myślałem że zdarzało się to tylko
    przy hubach :)

    --
    PM

  • 53. Data: 2013-02-16 19:47:55
    Od: PM <p...@x...xx>

    W dniu 2013-02-16 18:34, h.w.d.p. napisał(a):

    > akurat nie zalezy mi na tym zeby w dyskusje ze mna wdawaly sie tepe
    > buce, wiec obys mial racje.

    Miałem skomentować ale dam sobie spokój z kimś takim jak Ty...

    A teraz Twoim językiem, bo tylko taki rozumiesz - spierdalaj z grup i
    więcej nie wracaj, będzie trochę spokoju

    --
    PM

  • 54. Data: 2013-02-16 20:00:32
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > A teraz Twoim językiem, bo tylko taki rozumiesz - spierdalaj z grup i
    > więcej nie wracaj, będzie trochę spokoju

    liz jaja frajerze. wlasnie o takich smieciach jak ty pisalem. wypierdalaj.

  • 55. Data: 2013-02-16 20:40:47
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Jak długo żyję to nie widziałem jeszcze żeby filtracja MAC działała na
    > ethernecie w tanich routerkach.

    To krotko zyjesz.
    Albo w jakims "inkubatorze".

    A co do niedzialania czegos, to osobiscie doswiadczylem
    niedzialajacgo DHCP, dokladnie w routerze Netgear WGR614v6.
    Co za idiota taki oficjalny firmware wypuscil.
    Masakra.

  • 56. Data: 2013-02-16 20:53:27
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "h.w.d.p." napisał w wiadomości grup

    > A teraz Twoim językiem, bo tylko taki rozumiesz - spierdalaj z grup i
    > więcej nie wracaj, będzie trochę spokoju
    >

    >liz jaja frajerze. wlasnie o takich smieciach jak ty pisalem. wypierdalaj.

    Patologia w czystej postaci :) Spróbuj sam sobie wylizać jaja. Jak ci się
    uda to możesz zostać debeściakiem w lokalnym burdelu dla gejów. Walcz o ten
    sukces bo raczej niczego więcej w życiu nie osiągniesz :P

  • 57. Data: 2013-02-16 21:17:29
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    patologia to takie szmaty usenetowe wlasnie jak ty. nic kurwy nie
    napisza w temacie tylko rozkrecaja z chuja wyjety problem. mozecie sobie
    nawzajem jaja lizac i od razu tyczy sie pozostalych ktorzy maja jakos
    problem. wypierdalac gamonie.

  • 58. Data: 2013-02-16 21:24:50
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "h.w.d.p." napisał w wiadomości grup

> [...]
    >temacie tylko rozkrecaja z chuja wyjety problem. mozecie sobie nawzajem
    >jaja lizac i od razu tyczy sie pozostalych ktorzy maja jakos problem.

    Byłoby mi żal twojej matki ale pewnie też taka kurwa jak ty pedałku :)
    Kretyn nie potrafi rozróżnić routera od ap, później nie potrafi go
    zrestetować ale za to potrafi bluzgać jak szmaciarze z bałut :)

  • 59. Data: 2013-02-16 23:22:20
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sat, 16 Feb 2013 21:24:50 +0100, Santana napisał(a):

    > Byłoby mi żal twojej matki ale pewnie też taka kurwa jak ty pedałku :)
    > Kretyn nie potrafi rozróżnić routera od ap, później nie potrafi go
    > zrestetować ale za to potrafi bluzgać jak szmaciarze z bałut :)

    Po co karmicie??

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 60. Data: 2013-02-17 04:31:44
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "Q" napisał:

    > Wiesz, ze to AP a nie router?

    To wszystko w jednym. Tania domowa hybryda nazywana potocznie routerem
    zawiera:

    AP/modem (w zależności od zastosowania/dostawcy)
    Szczątkowy routing
    Switch

    Dotyczy to ogólnie tzw. routerów przeważnie do indywidualnego zastosowania.

    Pzdr