  • 1. Data: 2010-11-03 08:04:57
    Temat: jak się nazywa taki zaczep?
    Od: "P." <g...@o...pl>

    Witam

    Szukam nazwy takich plastkikowych bolców, które składają się z 2 elementów:
    coś jakby gwoździa z pustym środkiem, do którego wpycha się drugi element
    powodujący rozepchanie zaczepu, dzięki czemu ten trzyma to co powinien (sam
    nie rozumiem tego opisu;))

    Za pomocą czegoś takiego mam przypięty od spodu plastik ochraniający
    podwozie (Citr C4) Potrzebuję nabyć sztuk kilka, ale nie znam nazwy.

    pozdr.
    P.

  • 2. Data: 2010-11-03 08:08:57
    Temat: Re: jak się nazywa taki zaczep?
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-11-03 08:04, P. pisze:
> [...]
    >
    > Za pomocą czegoś takiego mam przypięty od spodu plastik ochraniający
    > podwozie (Citr C4) Potrzebuję nabyć sztuk kilka, ale nie znam nazwy.

    service.citroen.com
    Zarejestruj sie podajac jakies fikcyjne dane i bedziesz mial dostep do
    katalogu czesci Citroena. Przypuszczam, ze oryginal bedzie kosztowal
    pare groszy, a jesli cena jednak nie bedzie atrakcyjna, to bedziesz znal
    przynajmniej numer katalogowy. Z numerem moze byc latwiej znalezc cos na
    Allegro - OIDP jest firma co produkujetakie zapinki do prawie kazdego
    modelu samochodu.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 3. Data: 2010-11-03 08:17:19
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Za pomocą czegoś takiego mam przypięty od spodu plastik ochraniający
    > podwozie (Citr C4) Potrzebuję nabyć sztuk kilka, ale nie znam nazwy.

    Spinki do elementów plastikowych podszybia bądź tapicerki - w sklepach auto
    moto będą wiedzieć o co chodzi :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-11-03 11:45:08
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Szukam nazwy takich plastkikowych bolców......

    Trzeba namierzyć sklep z takimi pierdółkami (w każdym większym mieście
    jest). Zasada jest taka, że im sklep starszy i bardziej zapuszczony tym
    większa szansa na znalezienie w nim tego, czego szukasz.
    Kiedyś potrzebowałem zaczepy do chromowanych listewek do Garbusa - serwis VW
    oczywiście rozłożył ręce. A w takim sklepiku było tego do wyboru do koloru.
    I tam nawet nie znając nazwy kupisz to, czego potrzebujesz :-)

  • 5. Data: 2010-11-03 11:50:50
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 3 Nov 2010 08:04:57 +0100, P. napisał(a):

> [...]
    > powodujący rozepchanie zaczepu, dzięki czemu ten trzyma to co powinien (sam

    Szukaj pod hasłem "spinki".

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 6. Data: 2010-11-03 12:27:52
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "P." <g...@o...pl> wrote in message

    > Szukam nazwy takich plastkikowych bolców, które składają się z 2
    > elementów:

    Moulding trim clip, albo fastener clip (z angielska-jesli to pomoze)

  • 7. Data: 2010-11-03 13:05:23
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

> [...]
    > powodujący rozepchanie zaczepu, dzięki czemu ten trzyma to co powinien (sam
    Kołki rozporowe, zwane nie wiadomo dlaczego - "spinkami".
    Do nabycia w sklepach z akcesoriami motoryzacyjnymi.
    Są w różnych rozmiarach a nawet kolorach.
    W X-Trail-u mam osłonę od spodu tak montowana a w Speedym to prawie wszystko, co
    nie jest przyklejone ;-)
    Powodzenia!

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/