  • 1. Data: 2010-11-02 20:17:31
    Temat: Co sie dzieje przy 350 km/h ?
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

    Czy w dachującym samochodzie - powiedzmy Ferrari - fotele odczepiają się od
    podłogi?
    Czy pasy przecinają kierowcę i pasażera na pół ?
    Czy od tułowi odrywają się głowy, nogi i ręce ?
    Czy od rąk odrywają się dłonie ?
    Czy mimo takiej jatki nadal dzwonią komórki ?
    THX

  • 2. Data: 2010-11-02 20:22:52
    Temat: Re: Co sie dzieje przy 350 km/h ?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-02 20:17, 666 pisze:
> [...]
    > Czy od tułowi odrywają się głowy, nogi i ręce ?
    > Czy od rąk odrywają się dłonie ?
    > Czy mimo takiej jatki nadal dzwonią komórki ?

    Pasażerowie, którzy przeżyli jakąś katastrofę lotniczą, powinni Ci
    odpowiedzieć...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 3. Data: 2010-11-02 20:24:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-02 20:22, Lewis pisze:

    > Pasażerowie, którzy przeżyli jakąś katastrofę lotniczą, powinni Ci
    > odpowiedzieć...

    Nie mogą bo KGB dobiło ich na miejscu!!!

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 4. Data: 2010-11-02 20:53:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Nov 2010, Lewis wrote:

    > Pasażerowie, którzy przeżyli jakąś katastrofę lotniczą, powinni Ci
    > odpowiedzieć...

    Nie testowałem :>, ale...
    O ile wiem, fotele lotnicze projektuje się na urwanie przy ~30g
    dla przeciętnego pasażera (jak za lekki to chyba ma pech).
    Właśnie z tego powodu - nawet "momentalne" przytrzymanie przy
    > 30g powoduje śmierć, więc zdecydowanie lepiej zafundować takiemu
    możliwie długi lot dokądkolwiek.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2010-11-02 21:06:51
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    www.fakt.pl/320-fragmentow-cial-ofiar-smolenskiej-
    katastrofy,artykuly,86759,1.html

    THX

    -----

  • 6. Data: 2010-11-02 22:00:01
    Od: "DziaD Warszawski" <a...@d...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=VaP8J3EnyDw

  • 7. Data: 2010-11-02 22:13:23
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-02 22:00, DziaD Warszawski pisze:
    > U?ytkownik "Lewis"<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > http://www.youtube.com/watch?v=VaP8J3EnyDw

    No czyli nikomu nic się nie dzieje przy takiej prędkości, mało tego
    pasażerowie chętnie idą na grzyby ;)

  • 8. Data: 2010-11-03 08:57:22
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Wszystko zależy od tego, jaka jest droga hamowania (obojętne, czy dachem,
    czy kołami).
    Jeżeli jest długa, to spokojnie. Najwyżej dach się przetrze i "trochę"
    przygrzeje. Kuzyn miał okazję przejechać się kilkadziesiąt metrów po
    asfalcie dachem i wyszedł cało.
    Jeżeli auto w coś walnie i zatrzyma się na krótkim odcinku to Smoleńsk
    panie, Smoleńsk, czyli Wawel, krzyż i te sprawy.
    Jacek

  • 9. Data: 2010-11-03 10:35:00
    Od: " e^x/dx" <d...@g...pl>

    Raczej zero szans na cokolwiek. Samolot zamienia się w młynek.
    Energie są ogromne. Podobna katastrofa zdarzyła się parę tygodni
    po smoleńskiej bodajże w Algierii. Z Airbusa także nic nie zostało
    a miejsce katastrofy pokrywały szczątki do wysokości max ok. 1m
    z wyjatkem skrzydeł i usterzenia (jakaś pustynia bez roślinności).
    Z tego, co gdzieś przeczytałem (chyba na pprune) szanse na przeżycie
    zaczynają się poniżej 100 KIAS.

    Pozdrawiam,
    e^x/dx

  • 10. Data: 2010-11-03 10:54:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1011022050140.2288@quad..
    .

    > Właśnie z tego powodu - nawet "momentalne" przytrzymanie przy
    > możliwie długi lot dokądkolwiek.

    wiesz, slecjalisci od katastrof lotniczych twierdza cos zupelnie innego,
    jakos chyba w zeszlym tygodniu ogladalem film o jakiejs katastrofie, gdzie
    wlasnie w skutek poobrywania sie foteli zgineli wszyscy pasazerowie, spece
    twierdzili ze sporo z nich przezyloby, gdyby jednak fotele pozostaly na
    swoich miejscach