  • Data: 2016-06-22 13:06:52
    Temat: Re: jak przeliczyc mA na stopnie celsiusza
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 12:05:29 UTC+2 użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:
    > [...]
    niekompletne zadania albo źle sformułowane to jeszcze jak sie grzecznie napisze ze
    zadanie niedobre to nie potrafia sie przyznać do błędu.
    klasy 3-4-5 podstawówki i jest to rozumienie niepoprawne wg nauczyciela to jednak
    zadanie jest kiepskie a nie rozumy tych dorosłych :)

> [...]
    > organicznej, w liceum. Wówczas trzeba pisać to, co jest w kluczu (który
    > jest tajny nawet po egzaminie). Jeśli uczeń wie sporo więcej, niż jest w
    > podstawie programowej, i napisze odpowiedź pełniejszą niż w kluczu,
    > egzaminator nie może wpisać najwyższej ilości punktów, ma natomiast
    > obowiązek skontaktowania się z ekspertem wojewódzkim który rozstrzyga
    > problem. Ciekawe, ilu egzaminatorów to robi (jest niedziela po południu,
    > egzaminator siedział w komisji cały piątek i sobotę, a wie że możliwość
    > złożenia odwołania jest mocno teoretyczna)...

    W takiej podstawówce jest zazwyczaj większe zadęcie i napięcie niż w tym procesie
    jaki opisujesz.
    Bo na maturze to jakies odwołania można robić a w takim zadaniu zostaje kopanie sie z
    upartym nauczycielem który takiej sytuacji nie potraktuje jako zyciowa sytuację z
    której można zrobić dzieciom przykład jak sobie dawać rade i podchodzić rozsądnie
    tylko ubije ucznia pałką z krzywą miną i słowani "głupi jestes jak nie umiesz
    rozwiązać" na ustach. I kop sie z takim...