  • Data: 2016-06-22 18:46:44
    Temat: Re: jak przeliczyc mA na stopnie celsiusza
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz"

    > Nie wiem dlaczego uważasz, że możliwość odwołania jest mocno teoretyczna.
    > Wydaje mi się, że odwołań było całkiem sporo i się okazało, że bardzo
    > duża część zasadnych.

    Dotychczas nie wolno było kopiować arkuszy ani robić im zdjęć. Pokazanie
    pracy nauczycielowi lub niezależnemu ekspertowi było zakazane, mógł ją
    obejrzeć tylko autor. Co więcej, jeśli nie złożyłeś odwołania
    natychmiast po ogłoszeniu wyników matury, mogło się okazać, że sprawa
    została rozpatrzona po zakończeniu rekrutacji na uczelnie.
    A że były skuteczne odwołania, to sam wiem. Natychmiast po ogłoszeniu
    wyników pojechałem z córką złożyć wniosek o udostępnienie pracy. Po jej
    obejrzeniu wspólnie napisaliśmy prośbę o odwołanie. Efekt: do 82% z
    rozszerzonego angielskiego dodano 12%. Moim zdaniem nie uwzględniono
    wszystkich uwag, ale wynik 94% był dla nas satysfakcjonujący. Pracę
    sprawdzał ktoś nie znający angielskiego, zakwestionował poprawność
    zwrotów podanych w słowniku jako przykłady użycia konkretnych słów.
    ---
    To w końcu co konkretnie było zakazane (i ew. podstawa) a co nie bo nie
    ogarniam z powyższego ?