  • Data: 2016-06-23 10:06:54
    Temat: Re: jak przeliczyc mA na stopnie celsiusza
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-22 o 13:04, J.F. pisze:

    > Czy taka powszechna korupcja ... pamietam czasy, gdy na polibude byl
    > egzamin pisemny z matematyki i fizyki, no i co tu chcesz korumpowac ?
    > Raczej ktos sie tam przeslizgnal po znajomosci.

    [...]
    To było dawno temu. Potem wprowadzono egzaminy ustne lub możliwość
    dopytki po pisemnym (trzeba było napisać podanie, co ciekawe, informacja
    o możliwości dopytki nie była tajna, ale często nie była nigdzie
    publikowana).
    Jak powszechna była korupcja? Tego nie da się wyliczyć, ale można
    oszacować. Biorąc pod uwagę liczbę "propozycji", które wtedy
    otrzymywałem, liczbę egzaminatorów z mojego przedmiotu i liczbę miejsc,
    zakładając, że każdy egzaminator dostał tyle samo "propozycji" bardzo z
    grubsza 10% studentów było "wkręconych".

    P.P.