eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajak przeliczyc mA na stopnie celsiuszaRe: jak przeliczyc mA na stopnie celsiusza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.61
    .MISMATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.
    news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    Reply-To: p...@w...up.wroc [kropka] pl
    Subject: Re: jak przeliczyc mA na stopnie celsiusza
    References: <0...@g...com>
    <nkbu0k$90n$1@news.chmurka.net>
    <1ej0lck8zgpqt.430i1ybc5oue$.dlg@40tude.net>
    <nkck4m$ig2$1@node1.news.atman.pl> <nkdfod$rco$1@news.chmurka.net>
    <f...@g...com>
    <576a62e5$0$12560$65785112@news.neostrada.pl>
    <nkdppp$v0n$1@news.chmurka.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>
    Organization: Uniwersytet Przyrodniczy
    Date: Wed, 22 Jun 2016 12:49:41 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.1.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nkdppp$v0n$1@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 52
    Message-ID: <576a6d46$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ggl53.up.wroc.pl
    X-Trace: 1466592582 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15205 156.17.185.53:1177
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3900
    X-Received-Body-CRC: 3945811675
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:701593
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-06-22 o 12:37, Piotr Gałka pisze:
    >
    > Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w
    > wiadomości news:576a62e5$0$12560$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W dniu 2016-06-22 o 10:06, s...@g...com pisze:
    >> [...]
    >>
    >>> Niestety nauczyciele w podstawówce są słabej jakości bo nie dość że
    >>> zadają niekompletne zadania albo źle sformułowane to jeszcze jak sie
    >>> grzecznie napisze ze zadanie niedobre to nie potrafia sie przyznać do
    >>> błędu.
    >>> A dla mnie oczywiste jest jak grupa 5-6 dorosłych tak samo rozumie
    >>> zadanie z klasy 3-4-5 podstawówki i jest to rozumienie niepoprawne wg
    >>> nauczyciela to jednak zadanie jest kiepskie a nie rozumy tych
    >>> dorosłych :)
    >>
    >> Błędy w zadaniach zdarzają się, niestety, stosunkowo często i na
    >> wszystkich poziomach nauczania. Szczególnie irytujące jest to na
    >> maturze, której wynik ma istotne znaczenie dla życia młodego
    >> człowieka. Jestem chemikiem, praktycznie w każdym zestawie pytań
    >> maturalnych znajduję niedoprecyzowania, lub zwyczajne błędy. Po części
    >> jest to związane ze znacznymi uproszczeniami w nauczaniu chemii,
    >> zwłaszcza organicznej, w liceum. Wówczas trzeba pisać to, co jest w
    >> kluczu (który jest tajny nawet po egzaminie). Jeśli uczeń wie sporo
    >> więcej, niż jest w podstawie programowej, i napisze odpowiedź
    >> pełniejszą niż w kluczu, egzaminator nie może wpisać najwyższej ilości
    >> punktów, ma natomiast obowiązek skontaktowania się z ekspertem
    >> wojewódzkim który rozstrzyga problem. Ciekawe, ilu egzaminatorów to
    >> robi (jest niedziela po południu, egzaminator siedział w komisji cały
    >> piątek i sobotę, a wie że możliwość złożenia odwołania jest mocno
    >> teoretyczna)...
    >>
    > "Od zawsze" uważam, że zastąpienie egzaminów wstępnych wynikami z matury
    > to wyjątkowa niesprawiedliwość.

    Tu się diametralnie różnimy opiniami.

    > Trafiają się lata, że matura (z matematyki) wyjątkowo łatwa (chyba
    > 2013), lub wyjątkowo trudna.
    > Potem wszyscy z rocznika łatwej matury są uprzywilejowani. Ktoś taki
    > wylatuje po roku studiów bo nic nie umie i za rok znów jest na pierwszym
    > roku bo ma więcej punktów od lepszych od niego ludzi z kolejnego rocznika.

    To święta prawda. Powodem jest procedura tworzenia pytań maturalnych,
    realizowana na zasadzie "oby było tanio". Moim zdaniem należy zmienić tą
    procedurę. Natomiast wprowadzanie egzaminów na studia to fatalny pomysł.
    Uczestniczyłem w egzaminach, jako egzaminator, i dobrze wiem, jakie były
    naciski na egzaminatorów, aby przysłowiowy bratanek bardzo ważnej osoby
    zdał egzamin. I nie były to przypadki jednostkowe.

    P.P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: